גוטמן. גם לא עזר לאדומים
גוטמן. גם לא עזר לאדומיםצילום: פלאש 90

בכורע. לא כך קיווה אלי גוטמן, מאמנה החדש-ישן של הפועל תל אביב לפתוח את הקדנציה השניה שלו במועדון האדום מתל אביב. 

שבועיים בלבד עברו מאז מונה גוטמן למנג'ר האדומים ועד שירד אל כר הדשא. אף אחד לא האמין כי גוטמן אכן יישאר כמנג'ר בלבד, כשהשידוך שלו עם גיא לוי כמאמן בפועל היה רק כלפי חוץ. 

הערב (מוצאי שבת) גוטמן כבר עמד על הקווים לאחר שבהנהלת המועדון האדום ביקשו ממנו לקחת חלק פעיל באימונים ובמשחק עמו, זאת לאור יכולת הקבוצה וההפסדים הרבים תחת אימונו של לוי. לוי לא אהב את ההתערבות של גוטמן וההנהלה והודיע על התפטרותו.

בינתיים, גם עם גוטמן האדומים לא מצליחים לנצח וממשיכים להציג יכולת רעה וחלשה, הערב מול בני סכנין כשזו ניצחה את הפועל בתוצאה 0:1 במשחק שהתקיים במסגרת המחזור ה-20 בליגת העל שבכדורגל.

גוטמן ערך כמה שינויים בהרכב הקבוצה אבל גם הם לא עזרו. האדומים עם משחק חלש נוסף כשהם מסיימים משחק 11 העונה ללא אף שער.

למעשה, שתי הקבוצות הציגו משחק חלש וכמעט ללא מצבי הבקעה כשהזדמנות אחת בדקה ה-66 לזכותה של סכנין הסתיימה עם שער יפה של פיראס מוגרבי. ההפסד מוריד את האדומים מתל אביב למקום ה-12 בטבלת ליגת העל שבכדורגל, כשהם במרחק שלוש נקודות בלבד מהקו האדום ומהמקום בו יורדים אל ליגת המשנה בסיומה של העונה. האם גוטמן יצליח לחלץ את האדומים מהתחתית לפני שיהיה מאוחר מדי?

לא רק גוטמן הפסיד בבכורה המחודשת שלו על הקווים בליגת העל שבכדורגל הערב, כשגם מאמנה החדש של מכבי נתניה, מנחם קורקי הפסיד בבכורה שלו הערב בליגת העל שבכדורגל.

קורצקי, שאימן עד להשבוע את הפועל פתח תקווה מליגת המשנה, הליגה הלאומית, חתם בנתניה כמאמנה הרביעי העונה ויחד איתה הפסיד להפועל כפר סבא בקרב התחתית החשוב, בתוצאה 0:1. בכך למעשה נתניה ירדה באופן סופי אל ליגת המשנה הליגה הלאומית, כבר בתום 20 משחקים בליגה הבכירה.

תוצאות יתר משחקי הכדורגל שהתקיימו הערב במסגרת המחזור ה-20 בליגת העל שבכדורגל: בני יהודה - הפועל חיפה 0:1, הפועל רעננה - הפועל עכו 1:3.