פיגוע דקירה בבית חורון
פיגוע דקירה בבית חורוןצילום: חטיבת דובר המשטרה

אבל כבד במושב שדמות מחולה בעקבות הפיגוע אמש (שני) בבית חורון, בו נרצחה בת היישוב שלומית קריגמן בת ה-23.

קריגמן שהתגוררה עם סבה וסבתא בבית חורון, נדקרה אמש במכולת יחד עם אישה נוספת. היא פונתה לבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים כשהיא במצב אנוש ולפנות בוקר נפטרה מפצעיה. 

הלוויתה של קריגמן הי"ד תיערך בשעה 13:00 בהר המנוחות בירושלים.

אביעד יזרעאלי, דובר שדמות מחולה, סיפר לערוץ 7 כי "ברגע שנודע לנו לפנות בוקר על הבשורה הנוראה, היישוב קיבל את זה מאוד קשה, שלומית עשתה שנתיים שירות לאומי ולאחר מכן למדה באוניברסיטת אריאל עיצוב תעשייתי ועמדה לפתוח קרירה מזהירה, היא היתה אהובה על כולם".

 

שלומית היא בת בכורה מתוך שישה ילדים להורים ותיקי היישוב, "בחורה מתוקה, מקסימה וכשרונית מאוד, חברמנית וחברותית", ספד לה יזרעאלי. ''היא למדה באולפנית בטבריה ואחר כך עשתה שירות לאומי באריאל ושנה נוספת כקומונרית בבית חורון שם גרים הסבא והסבתא. אביה עובד ברפת של היישוב ואמה מזכירת המועצה הדתית''.

 

יזרעאלי קורא לממשלה לקחת אחריות על גל הטרור הערבי ולטפל בו ביד קשה. "היישוב שלנו מאוד חזק ומאוד קשור לאדמה, אנחנו לא ניכנע או נחלש מול האויב. היישוב שלנו שומר חוק ונגיב בצורה מתאימה לאירוע הזה אבל אנחנו מפנים קריאה לממשלת ישראל לעשות מעשה רציני, כי מכת הטרור הזאת בהחלט נמנעת והמצב כרגע הוא בלתי אפשרי".