מדוניאנין עם מרטין ביין
מדוניאנין עם מרטין בייןצילום: האתר הרשמי של מכבי ת

האריס מדוניאנין, מהזרים הזכורים לטוב של מכבי תל אביב בכדורגל, חוזר לקבוצה לקדנציה שנייה. הקשר הבוסני הבינלאומי (30) עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות וחתם היום (ראשון) על חוזה לעונה וחצי.

מדוניאנין, כבש 15 שערים ב-66 הופעות במדי מכבי תל אביב בשנתיים בהן שיחק בה - עד 2012. הוא שיחק עד כה בדפורטיבו לה קורוניה הספרדית. הוא ילבש את החולצה מספר 4 בצהוב.

מנכ"ל המועדון מרטין ביין, אמר לאחר ההחתמה כי "האריס כידוע שיחק בעבר במכבי ת"א, אך מאז גם השחקן וגם המועדון התפתחו והתקדמו. אנו שמחים ומחכים לקבל את פניו בחזרה".

המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרוייף הוסיף, "בחיפושים שלנו אחר מועמד ראוי לחיזוק הקבוצה אהבנו מאוד את העובדה שהאריס הוא שחקן כשרוני ובוגר עם ניסיון בין לאומי במדי נבחרת בוסניה. העובדה שמדוניאנין שיחק בעבר בישראל מקלה על ההתאקלמות שלו ואנו רוצים אישיות חזקה כמו שלו בחדר ההלבשה ומרגישים כי מדובר בתזמון המתאים עבור שני הצדדים".

מדוניאנין עצמו אמר לאתר הרשמי של הקבוצה כי מדובר בצעד חשוב עבורו. "אני שמח להיות כאן ומאושר שהמועדון נתן לי הזדמנות לעשות את מה שלא הצלחתי בפעם הקודמת כאן וזה לזכות בתארים עבור מכבי ת"א.שמעתי שהמועדון עבר שינוי גדול מאז שהיתי כאן ואני מחכה לפגוש בחברי החדשים וגם כמה מחברי הוותיקים לקבוצה"