כיף לילדים לעילוי נשמת אדל הי"ד

ביישוב מגדלים שבשומרון נחנכה אמש (שלישי) משחקיה לזכרה של אדל ביטון הי"ד שנפצעה אנושות בפיגוע אבנים בשנת 2013 ונפטרה מפצעיה כעבור שנתיים.

ד"ר אדווה ביטון, אמה של אדל, התרגשה מאוד בחנוכת המשחקייה ואמרה כי ''זו הוכחה לכך שהילדה הזו נתנה המון כוח לכולם. הזמן הזה מאוד משמעותי עבורנו, כי בכ"ט שבט ביום שני הקרוב אנחנו נזכיר את יום השנה של אדל. אדל באמת הרעידה, ריגשה ועשתה המון המון לטובת עם ישראל לא רק ברמות הגבוהות של קביעת מדיניות ובירוקרטיה אלא באמת נגעה לכל אחד ואחד בלב.

"לא היו צריכים להכיר אותה", הוסיפה האם. ''היה מספיק להסתכל על הפנים שלה ואיזה אור גדול יצא ממנה. אני בהחלט שמחה וזו זכות ענקית שהיא אפשרה לי להיות אמא שלה. אנחנו מנתבים את כל הכוח הגדול שהיא השאירה פה בעולם הזה לעשייה ואני שמחה מאוד שהעשייה מתחילה בתוך גרעיני ההשפעה הקרובים בהתיישבות.

''אני מאחלת לכולכם שבמקום הזה תהיה רק שמחה, אחדות, נתינה וחסד. אני בהחלט מודה לכם על הזכות הגדולה", הוסיפה אדווה ביטון וסיפרה כי תפעל להקים מאחז שייקרא "גבעת אדל" ותנציח את זכרה.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן אמר אמש בטקס כי ''אין מתאים יותר מלקרוא מקום שמח כמו המקום הזה על שם אדל. אדל הייתה חלק ממשפחה חזקה ושמחה שמלמדת את כולנו מהי אמונה בצדקת הדרך ומהו הכוח להמשיך למרות הכל".