חנן בן ארי
חנן בן אריצילום: יח"צ

הוא מצרף רשימת קיטורים, אבל לאחריה מכריז שבעצם יש הרבה דברים שצריך לומר עליהם תודה. בן ארי אוטוטו חובק את אלבום הביכורים שלו, ומתכוון להופיע בעוד כחודש בזאפה תל אביב (כ"ט באדר א'), זאפה ירושלים (למחרת) וזאפה הרצליה (ב' באדר ב').

*****

לפני ימים אחדים נפתחה תערוכת ציורים של הדר גולדין הי"ד במרכז הקהילתי ע"ש אלי כהן בכפר סבא. הדר משך במכחול מילדותו ועד לנפילתו במבצע 'צוק איתן' לפני שנה וחצי, ובתערוכה מוצגים ציורים שצייר לאחותו, לאביו ולעדנה, ארוסתו. באותה מסגרת מוצגות גם עבודות של צור, אחיו התאום. התערוכה 'הדר-ציור-השראה' תינעל בעוד חודשיים וחצי.

*****

לא כל ילד נראה כמו דוגמן, חכם כמו איינשטיין וילד טוב ירושלים. אבל כל ילד צריך לאהוב את עצמו. 'הבלגן שלי' מאת טל ניצן הוא ספר קרטון שמבקש להעביר לילדים בדיוק את המסר הזה. ספר מלא שמחה והומור, שנותן לילדים כוח ועצמאות. עם עובד.

*****

אחרי שלושה אלבומים שיועדו לציבור הדתי, ובעיצומו של שירות בלהקת הרבנות הצבאית, איציק דדיה מוציא את 'מלחמות', סינגל ראשון מתוך אלבומו הרביעי. השיר מכוון אל המלחמות הפנימיות שיש לכל אדם בחייו ומבקש מה' שיעזור ויקשיב. בדיסק החדש יכוון דדיה אל הציבור הכללי והוא עתיד לצאת בקיץ, עם שחרורו מצה"ל.

*****

הוצאת 'כתיבה תמה' מוציאה לאור מחדש את 'שבת מוזרה ביער', 18 אגדות חסידיות וסיפורים בני ימינו, פרי עטו של המשורר והסופר יונדב קפלון. הסיפורים נכתבו ביוזמתו ולבקשתו של אורי אורבך ז"ל, שהשבת תמלא שנה לפטירתו. את הספר מעטרות מגזרות נייר של מירב כהן.

[email protected]