אין ספק שאף אחד ביד אליהו לא הופתע מההדחה של מכבי ת"א מאירופה הערב (רביעי) לאחר הפסד ביתי 95-84 לניז'ני נובוגרוד הרוסית בתום הארכה.

הצהובים רצו אחרי האורחים לאורך רוב שלבי המשחק - וממש בסיומו נתנו כמה דקות טובות והצליחו להשוות את התוצאה. הקהל עוד היה אופטימי אבל ההארכה היתה שייכת לאורחים מרוסיה ורק להם.

המשחק נפתח באופן שקול, בעיקר בזכות יכולת טובה של בריאן רנדל. אלא שהרוסים לא ויתרו והצליחו להחזיק את היתרון אצלם בסוף הרבע הראשון, כשהובילו 27-23.

מכבי ת"א עוד הצליחה לחזור ולהוביל בנקודה באמצע הרבע, אבל המומנטום היה בצד של האורחים - ועד למחצית הם פתחו פער של 6 נקודות, 47-41.

תחילת הרבע השלישי היתה בסימן קריסה של התל אביבים. ניז'ני ברחה, כששחקניה יורים שלשות מטווחים בלתי אפשריים - ומצליחים לקלוע. עם זאת גל מקל הצליח להחזיק את קבוצתו בתמונה - ומכבי הישוותה בתום הרבע לתוצאה 66-66.

ניז'ני פתחה היטב את הרבע האחרון ופתח פער דו ספרתי - אבל 3 דקות טובות של מכבי ת"א הצליחו להביא אותה בתום המועד החוקי לשיוויון 81-81.

ההארכה היתה ברובה חד צדדית - והתוצאה, בהחלט לא משקרת. כעת ייאלצו הצהובים להסתפק לכל היותר בשני תארים - גביע ואליפות וגם הדרך אליהם נראית העונה קשה יותר מתמיד.