הצעת חוק בקליפורניה: חרם על המחרימים

חבר בית הנבחרים של קליפורניה, אלן טרוויס, שביקר אשתקד בשומרון ומבקר היום בישראל הודיע כי הוא מקדם הצעת חוק בבית הנבחרים הקליפורני שתחרים את החברות המחרימות את ישראל ובכלל זה את יו"ש.

על פי הצעת החוק מדינת קליפורניה תפסיק את יחסיה העסקיים עם חברות המחרימות את ישראל ובכלל זה את יו"ש. 

טרוויס נפגש בכנסת עם שר הרווחה ח"כ חיים כץ ועם ראש מועצת שומרון יוסי דגן ואמר, "אני כאן בישראל בשל הצעת חוק שאני מגיש בבית הנבחרים בקליפורניה שתוודא שיחסי המסחר בין ישראל לקליפורניה יתמכו בכל הרמות. נוודא שקליפורניה לא תנהל עסקים עם אף חברה שמחרימה חלק כלשהו במדינת ישראל. כולל יו"ש". 

"חשוב ביותר שחברי פרלמנט מכל העולם יבואו לישראל ויכירו אותה. החל מירושלים ותל אביב ועד יהודה ושומרון. יבואו לראות את הארץ בכללותה להבין את ההיסטוריה את העם ואת חשיבותה של ישראל", הוסיף טרוויס. 

יוסי דגן, ראש מועצת שומרון, בירך על ההתפתחות, "לאחר שהגיעו אלינו יותר מ 150 חברי פרלמנט וחברי קונגרס לסיורי עומק וכמעט 300 עיתונאים זרים, אנחנו מתחילים לראות תוצאות בשטח לפעילות ההסברה שמתקיימת כאן. 

"טרוויס שהיה בסיור בשומרון, ראה את המציאות בעיניים הבין את העניין נרתם למשימה. אני חושב שקליפורניה היא המקום הראשון בעולם או בין הראשונים שעוברים להתקפה: להחרים את המחרימים. מדינת ישראל צריכה את מה שאנחנו עושים בקטן לעשות בגדול".