תוצאות ראשוניות, שמשקפות באופן משמעותי את ההצבעה במדינת נבאדה מצביעות על כך שדונלד טראמפ הצליח לכבוש גם את מצביעי נבאדה.

מנתונים ראשונים של הבחירות המקדימות במדינה עולה כי טראמפ רושם ניצחון שלישי בשבועיים האחרונים וגרף על פי ספירת הקולות עד כה כ-42 אחוזים מקולות המצביעים.

טראמפ נשא נאום לאחר ניצחונו בפריימריז הרפובליקניים במדינה. הוא הודה לתומכיו וקרא: "אנחנו עכשיו מנצחים, מנצחים, מנצחים במדינה כולה. נשיב את אמריקה לגדולתה, זה יקרה מהר".

המועמד המוביל הבהיר כי הוא זכה לרוב בקרב מצביעים צעירים ומבוגרים, בעלי השכלה גבוהה ו"חסרי השכלה", ובקרב הנוצרים האוונגליסטים. בהתייחסות לתקנות החזקת הנשק: "אנחנו אוהבים את התיקון השני לחוקה, אף אחד לא אוהב אותו יותר מאיתנו".

מבחינת טראמפ מדובר בבשורה מצויינת לקראת הסופר טיוזדיי בעוד שבוע - אז ילכו מצביעים ב-12 מדינות ויתנו תנופה משמעותית לאחד המועמדים, כשעל פי הערכות יהיה מדובר במיליארדר.

המאבק המרכזי נכון לעכשיו הוא על המיצוב במקום השני - של מי שינסה לזנב ולחכות לאיזו נפילה של טראמפ. טד קרוז זכה על פי הנתונים הראשוניים ל-23 אחוזים מהקולות ומרקו רוביו לכ-22 אחוזים. 

במפלגה הרפובליקנית מתגברים הקולות המעוניינים בקיום עימות ישיר בטלוויזיה בהשתתפות טראמפ בתקווה ששם יוצג לפני הבוחרים כגימיק שלא מסוגל לנצח מועמד דמוקרטי בבחירות לנשיאות.