בתיעוד שפורסם הערב בערוץ 2 נחשף הסרטון מסניף "רמי לוי" בשער בנימין שבו נרצח לוחם הנח"ל סמ"ר ינאי ויסמן הי"ד. בסרטון נראים הרגעים בהם התנפל ויסמן על אחד המחבלים בידיים חשופות - ונדקר למוות.

מצלמות האבטחה תיעדו את הרגעים בהם הבחין ויסמן הי"ד כי מתרחש פיגוע במקום, החל לרוץ בין המדפים - וחיפש כיצד לסייע. בתיעוד נראה המחבל מפתיע מימין את ויסמן הי"ד ודוקר אותו בצוואר. אזרח חמוש באקדח שהיה במקום, ירה במחבל ונטרל אותו.

המצלמות הנציחו את הרגעים האחרונים והמאושרים של משפחת ויסמן, כשינאי, יעל ובתם הפעוטה נכנסו אל הסופרמרקט של רמי לוי בשער בנימין. זמן קצר לפני כן, נראים גם שלושת הנערים, בהם שני המחבלים הדוקרים, כשהם נכנסים לחנות - ומיד אחריהם חייל ומאבטח שחשדו בשלושה שבאו לגנוב. 

המאבטח נראה מחפש אחר השלושה, החייל מאתר את הנער השלישי ומעכב אותו. בהמשך, המאבטח יוציא אותו מהמרכול. החייל ממשיך לחפש את שני הנערים המחבלים, שבאותו הזמן הגיעו לאזור המעדנייה. הם כנראה הבינו שהחייל מחפש אחריהם ונשארו שם דקות ארוכות.

בזמן הזה ינאי ויסמן ממשיך אף הוא בקניות בסופר. בשלב מסוים, כשהמחבלים התרשמו שהחייל כבר לא בחנות - הם עזבו את המעדנייה ואז חיפשו היכן ואת מי לדקור. ויסמן נראה יוצא אל המפגש עם המחבלים כשהוא אינו חמוש, בידיים ריקות. השניות הללו ממחישות את גבורתו, שעלו לו בחייו.