סקפטי. אריה קינג
סקפטי. אריה קינגפלאש 90

אריה קינג, חבר מועצת עיריית ירושלים ומחזיק תיק חירום וביטחון אומר לערוץ 7 על רקע התקרית אמש בקלנדיה, כי במשך שנים הוא התריע מהמציאות שבה משטרת ישראל לא נכנסת לאכוף את החוק בשכונות הערביות בירושלים.

"תאמין לי שזה מה שיקרה בכל שכונה ערבית שמשטרת ישראל לא תכנס אליה במשך חמש שנים, הם צוברים נשקים ואמצעי טרור, וזה עלול לקרות גם באום אל פאחם או עכו", אמר.

לדבריו בקלנדיה יש עשרות קרקעות של יהודים שערבים השתלטו עליהן, "כחבר הקרן לאדמות ישראל נכנסתי לשם רק לפני שבועיים, יש שם נכסים של יהודים ושל קק"ל שהערבים השתלטו עליהם. 700 יחידות דיור בנו על שטחים של קק"ל כולל בית ספר, אבל לצערי אין ריבונות יהודית אין אכיפה והם עושים מה שהם רוצים".

קינג מאשים את ממשלת ישראל בהפקרת השכונות הערביות, "הבוקר סיימתי פגישה עם מפקד תחנת נווה יעקב סגן ניצב אבי כהן, ונאמר לי במפורש שמשטרת ישראל לא נכנסת לאזורים האלה. מה שקורה בפועל באותן שכונות זה שיש שם פשע, מוכרים סמים ברחובה של עיר, אין דין ואין דיין.

''אני נפגש עם בכירים ומוכתרים מאזור קלנדיה וכפר עקב והם אומרים לי שמדינת ישראל חייבת לאכוף את החוק. לדוגמא כל קווי הטלפון של בזק נותקו וחברת התקשורת הערבית מספקת להם שירותי תקשורת, זה יותר יקר וערביי ישראל משלמים את המחיר".

לדבריו השלטים בכניסה לקלנדיה שאין כניסה לישראלים הם הם האפרטהייד האמיתי, "ערביי קלנדיה הם תושבים ישראלים עם תעודת זהות כחולה שמקבלים שירותים בביטוח הלאומי, אז מדוע בכניסה לקלנדיה יש שלט אדום שאוסר על כניסת ישראלים?

''מה שקרה שם הלילה זה רק פרומו לדברים הרבה יותר חמורים. כשאני נכנס לשם אני רואה דגלים של כל ארגוני הטרור, כולל דאע''ש", מזהיר קינג.