"זה מדהים להגיע למקומות כמו אלקנה, מקום אליו אנחנו לא מגיעים בדרך כלל", כך אמר קפטן מכבי ת"א גיא פניני, במהלך ביקור הקבוצה היום (שני) בישיבת מערב השומרון שבאלקנה. 

שעות בודדות אחרי ההפסד המביך בדרבי התל אביבי להפועל, יצאו שחקני מחזיקת הגביע מקודם בדרכם ליישוב אלקנה שבשומרון ולביקור בישיבת בני עקיבא שבמקום. ביקור זה של שחקני מכבי התקיים במסגרת פרוייקט הגדל של מפעל הפיס ומנהלת ליגת ווינר סל, פרוייקט "כדורסל למען הקהילה", אותו מריצים השניים כבר זמן רב. 

מטרת הפרוייקט היא לחבר את הקבוצות השונות אל הקהילה ואת הקהילה אל הקבוצות ובכלל להנגיש את הכדורסל הישראלי לכל אחד ולכל מקום. 

500 נערים קיבלו את פניהם של שחקני מכבי ת"א כשהם נרגשים, ומשחק בין המכבים לבין תלמידי הישיבה הסתיים בתוצאה 39:31 לזכות מחזיקת הגביע הישראלית, כשאיתי שגב היה למצטיין במשחקון עם מספר מהלכים נדירים. 

הצהובים נשארו עוד זמן רב על הפרקט שבישיבה התיכונית שבאלקנה כשאלה העניקו צילומים וחתימות לתלמידים הרבים. בביקור נכחו מלבד הצוות המקצועי של הישיבה גם ראש מועצת אלקנה אסף מינצר ויו"ר מפעל הפיס, עוזי דיין, כשהשניים אף לקחו חלק בתחרות השלשות.

"הלוואי וכל מגרש בליגת העל יראה ככה", אמר פניני בסיום המפגש. "היה משחק טוב עם אווירה טובה. קמנו מוקדם בבוקר, אבל האדרנלין שקיבלנו מהקהל הכניס אותנו לקצב".

גם סילבן לנדסברג חילק מחמאות לתלמידים "זה תמיד מהנה לבוא לבקר ילדים, זה נותן הרבה אנרגיה ונהדר להיות כאן. זה נחמד עבור כולנו כמודלים לחיקוי. אנחנו נהנים לבוא לכאן ולהיות איתם".

יוגב אוחיון במאבק על הכדור מול שחקני הישיבה היום
יוגב אוחיון במאבק על הכדור מול שחקני הישיבה היוםעודד קרני, מנהלת הליגה
500 אוהדים חיכו למכבים באלקנה
500 אוהדים חיכו למכבים באלקנהעודד קרני, מנהלת הליגה
גם עוזי דיין לקח חלק בתחרות השלשות
גם עוזי דיין לקח חלק בתחרות השלשותעודד קרני, מנהלת הליגה