אברהם אשר חסנו הי"ד
אברהם אשר חסנו הי"דצילום: באדיבות המשפחה

רותי חסנו, אלמנתו של אברהם חסנו הי"ד שנדרס למוות ליד חברון, מברכת את ראש הממשלה נתניהו וכוחות הביטחון על לכידת המחבל הלילה.

"תודה רבה לצה"ל שעובד קשה ושימשיך לעבוד קשה", אומרת חסנו בשיחה עם ערוץ 7. ''אני מאמינה שהם חיכו כל הזמן לרגע הזה ולפעולה, ואני מודה לראש הממשלה שאני מאמינה שיש לו יד בזה".

לדבריה, ההקלה תבוא רק אחרי שיהרסו את הבית של המחבל ויגרשו את משפחתו, "עם ישראל הוא עם חזק וכשבאו אלי הבוקר המח"ט ועוד כמה חבר'ה לבשר לי על הלכידה, הודתי לקדוש ברוך הוא, צריך להודות לכל דבר בעיתו, גם על הטוב וגם על הרע.

''צריך שיהרסו גם את הבית שלו ויגרשו את המשפחה שלו. זה כמו רצפה מלוכלכת, תהיה הקלה רק אחרי שנגרש את הלכלוך מארץ ישראל ואז נרגיש טוב יותר. וזו היום העבודה שלנו, להתפלל ולבקש מראש הממשלה שיגרש את כל המחבלים. זו העבודה שלנו והכול אפשרי, עם ישראל חי, אנחנו רק צריכים לבקש ולעשות רעש בשמיים ואברהם עוזר לנו".

חסנו מזמינה את כל משפחות השכול לחגוג עם משפחתה בפורים, "אני מרגישה שאברהם איתנו בכל רגע ובכל צעד, האנרגיות שלו קיימות פה. בקריית ארבע בשכונת החרסינה מחבקים אותנו ואוהבים אותנו. השנה אנחנו נשמח בפורים, אצל אברהם פורים היה פורים, משתה אחד גדול והשנה אנחנו נעשה משתה כפול ומכופל, משתה ענק, הפנינג ענק לעילוי נשמת אברהם וכל מי שרצחו אותו.

"שיבואו לכאן כל המשפחות שרצחו להם את הילדים, הבעלים, האחים או האחיות, יהיו פה מתקנים וטרמפולינות, ואנחנו נעשה את זה בפורים על הגדר, שהם יראו שעם ישראל חי. זה יהיה קידוש ה', ככה צריך להמשיך לחיות. נכון שאברהם חסר לנו, אבל צריך להסתכל קדימה, אברהם רצה שנעשה משתה ויהיה כאן משתה ענק".