מאור בוזגלו. החמיץ פנדל והזדמנות לנצח
מאור בוזגלו. החמיץ פנדל והזדמנות לנצחצילום: יח"צ

יש שיגידו שזו עונת הכדורגל הטובה ביותר מזה 20 שנה. לא רק בתחתית הטבלה צמוד ומותח כשכל אחת מהקבוצות בפלייאוף התחתון נמצאת בסכנת ירידה מוחשית וממשית, גם הפלייאוף העליון הולך ונהיה צמוד ומותח מיום ליום, או יותר נכון, משבוע לשבוע. 

רק לפני שבוע היו להפועל באר שבע המוליכה חמש נקודות יתרון על פני מכבי תל אביב בראשות טבלת ליגת העל שבכדורגל. לאחר שההפרש כל פעם ירד ל-2 וחזר ל-5, ואחרי מחזור הפתיחה של שלב הפלייאוף העליון הערב (מוצאי שבת) הפער בין השתיים ירד לנקודה אחת בלבד. 

נראה שהמזל עזב את באר שבע בדיוק בזמן הכי לא טוב עבורה, שבוע בלבד לפני משחק העונה שלה מול האלופה בשלוש השנים האחרונות, היריבה שמקום השני, מכבי ת"א. אחרי תוצאת התיקו מול סכנין בשבוע שעבר, והתצוגות החלשות שקדמו לה במשחקים בהם ניצחו על אף היכולת החלשה, הפעם האדומים מבירת הנגב כבר בצרות באמת. להוביל נקודה אחת על פני קבוצה כמו מכבי ת"א, שום דבר לא בטוח.

המשחק הערב היה המשך ישיר לתקופה האחרונה של הקבוצה האדומה מבאר שבע כשלמרות הדיבורים לפני המשחק שהלחץ לא משפיע על השחקנים, נראים היו אלה כמו סהרורים על כר הדשא. העצבנות והלחץ עשו את שלהן כשאלה לא הצליחו להגיע למצבי הבקעה רבים. 

אחת ההזדמניות הגדולות של באר שבע לכבוש הערב היה מבעיטת עונשין של 11 מטרים של מאור בוזגלו. בוזגלו ניגש לבעוט את בעיטת העונשין בדקה ה-17, אך עומרי גלזר השוער השני והצעיר של רעננה הצליח להדוף את הבעיטה ורק תיסכל את הבאר שבעים עוד יותר. 

דווקא רעננה הייתה עדיפה במרבית דקות המשחק, אך החמצות רשלניות של שחקני ההתקפה השאירה בסיום 90 הדקות את התוצאה כמו שהייתה לפני שריקת הפתיחה, 0:0. בעוד שרעננה וסכנין מצליחות להצדיק את מקומן בפלייאוף העליון ונותנות פייט לקבוצות הבכירות יותר, באר שבע נראית אבודה ולחוצה, האם היא תאבד את האליפות דווקא לקראת סיום העונה?