שבוע בלבד לפני משחק העונה בליגת ווינר סל ונראה שבפעם הראשונה מזה זמן רב, שהצהובים מת"א יגיעו אליו כשהם אנדרדוג מובהק לגמרי. כל כך לא עדיפים על פני היריבה שתחכה להם, שהפסד מינימלי עבורם ייחשב הישג. ככה זה כשחדוות המשחק והמחוייבות חזרה לשחקני הפועל ירושלים. 

יחד עם שחקן רכש חדש בשם איליי הולמן שעושה רושם כמו מי שהיה חסר להם, ירושלים נראתה בפעם השניה ברציפות כמו האלופה ההיא מסוף העונה שעברה. אחרי שהביסה בשבוע שעבר את בני הרצליה, הפעם היה זה תורה של קבוצה מצויינת נוספת, מכבי אשדוד, לרדת מהפרקט בתום 40 דקות עם תבוסה מהדהדת בתוצאה 64:95. החבולה הבאה תהיה מכבי ת"א? 

האדומים מירושלים פתחו את המשחק עם הגנה קשוחה וחזקה מה שאיפשר להם לרוץ ליתרון 12 נקודות כבר בפתיחת המשחק עם 0:12. ניסיון של שחקני אשדוד למזער נזקים כבר בפתיחה נתקל בצד השני של הפרקט באליהו ודונטה סמית' שקבעו יתרון 10 נקודות, 15:25, כבר אחרי 10 דקות של משחק. 

איליי הולמן, הסנטר החדש של הירושלמים עלה בבכורה ראשונה שלו במדים האדומים עם פתיחת הרבע השני ולקח לו כמה דקות להיכנס למשחק. האשדודים ניצלו זאת בכדי להוריד את ההפרש ל-7 נקודות, אבל דאנקן עם נקודות מהצד השני החזיר את היתרון הדו ספרתי. הולמן בנקודות ראשונות בישראל מאז עזב את הפועל אילת העלה את ההפרש ל-16 נקודות, ודקות מצויינות של הולמן הורידו את הירושלמים ביתרון השיא שלהם במשחק, 27:48, אל הפסקת המחצית. 

למרות שיחה קשה ונזיפה של מאמן אשדוד צביקה שרף בהפסקת המחצית, הירושלמים המשיכו להראות עליונות על הפרקט כשהפער רק הלך ותפח ככל שהזמן עבר. סוואן עוד הצליח למזער נזקים, אבל היה זה מעט מדי ומאוחר מדי כשבסיום הרבע השלישי הייתה התוצאה 51:70 לזכות האלופה. 

הרבע האחרון היה כבר גארבג'-טיים כששחקני האלופה חגגו ועשו ככל העולה על רוחם במה שהכניס מצויין למשחק את הסנטר החדש שלהם, איליי הולמן שנתן תפוקה ועבודה נאה בשני צידי הפרקט. סוואן המשיך להיות השחקן באשדוד היחידי שעוד ניסה לעשות משהו אבל בזמן שהאלופה בכושר הטוב ביותר שלה, אי אפשר לגבור עליה בקלות. בסיום, 64:95 לירושלמים שמגיעים אל משחק העונה שלהם בשבוע הבא, בדיוק בזמן הטוב ביותר עבורם. במכבי צריכים להתחיל לחשוש?