זעיר במידות, אך חזק במשחקים? ה-NUC בחדש של אינטל
זעיר במידות, אך חזק במשחקים? ה-NUC בחדש של אינטלאינטל

אינטל מרחיבה את קו מוצרי ה-NUC שלה. כעת היא מוסיפה לסדרת המחשבים הזעירים גם ערכה שמתאימה, לטענתה, לשחקני מחשב. הערכה החדשה, שזכתה לכינוי Skull Canyon, הוצגה בכנס מפתחי המשחקים שנערך בימים אלו בסן פרנסיסקו.

המחיר הבסיסי של הערכה הוא 650 דולר והיא מבוססת על מעבד Core i7-6770QH מרובע הליבות מהדור השישי של מעבדי ה-Core של החברה. הוא מלווה באחד משבבי התצוגה החזקים יותר שיש אינטל להציע: Iris Pro graphics 580. שבב זה יכול לתמוך ברזולוציה של 4K ובשלושה מסכים בו זמנית. היא תומכת בזיכרון RAM בנפח של עד 32 ג'יגה-בייט, חיבור של עד שני כונני SSD בחיבור SATA או PCIe באמצעות חיבורי M.2 ומגיעה באופן מבינה עם מודם של אינטל שתומך ב-WiFi התקן עד וכולל 802.11ac ובלוטות' 4.2.

חוץ מזה יש חיבור Thunderbolt 3 שמאפשר העברת נתונים בקצב של עד 40 ג'יגה-ביט/לשנייה. הוא מאופשר באמצעות חיבור USB-C שתומך גם ב-USB 3.1 וב-DisplayPort 1.2 בו זמנית. יש גם ארבעה חיבורי USB 3.0, אחד מהם תומך בטעינה, חריץ לכרטיס SD בנפח של עד 512 ג'יגה-בייט, ויש גם חיבור HDMI בגודל מלא.

המידות של המארז הן 216x116x23 מ"מ והוא מגיע עם שני כיסויים: אחד רגיל ואחד עם ציור של גולגולת, כדי להצדיק את הכינוי. הוא גם תומך בכיסויים שמיוצרים על ידי צד שלישי.

ה-Skull Canyon יהיה זמין במאי הקרוב. עם 16 ג'יגה-בייט זיכרון, כונן SSD בנפח 256 ג'גיה-בייט והתקנה של Windows 10 הוא אמור לעלות 999 דולר.