החולצה המדוברת
החולצה המדוברתצילום: באדיבות האתר הרשמי של הקבוצה

מכבדים את זכרו של גדול שחקני הכדורגל בעולם. במועדון הכדורגל של האלופה מכבי ת"א החליטו לאחר פניות של מספר אוהדי הקבוצה לפעול למען זכרו של יוהאן קרויף שהלך לעולמו בשבוע שעבר.  

האלופה מת"א הודיעה כי למשחק הליגה הקרוב מול הפועל רעננה שיתקיים ביום ראשון הקרוב בשעה 20:30 תעלה זו עם חולצות מיוחדות שיונפקו לזכרו של קרויף. על חולצות ההוקרה המיוחדות יופיע המספר "14" אשר מזוהה עם קרויף וכיתוב של קרויף, זאת בנוסף לסרטים השחורים שיופיעו על זרוע השחקנים. 

מהאלופה מת"א נמסר כי "במהלך השבוע האחרון, מספר רב של אוהדים פנו אל המועדון עם הודעות תנחומים למשפחת קרויף וביקשו לאפשר להם להביע את חיבתם והערכתם לאגדת הכדורגל שנקשרה למועדון שלנו. כחלק מהמחווה, שחקני הקבוצה ילבשו חולצת הוקרה מיוחדת עם המספר 14 וכיתוב של יוהאן קרויף בנוסף לסרטים מסורתיים בצבע שחור על הזרוע".

עוד נאמר בהודעת המועדון כי "המועדון יעמיד חולצות זהות למכירה לפני ואחרי המשחק במחיר מוזל כשהרווחים מהמכירה ייתרמו לעמותת 'קרויף'.

קרויף כאמור היה לא רק גדול שחקני הכדורגל בעולם, אלא גם ובעיקר אביו של ג'ורדי קרויף, מנהל הקבוצה התל אביבית.

 מרטין ביין, מנכ"ל המועדון התל אביבי אמר כי "מועדונים וקבוצות רבות ברחבי העולם ציינו את מותו של יוהאן קרויף בדרכים שונות ומיוחדות. אני בטוח כי האוהדים שלנו להם יש חיבה מיוחדת ליוהאן ולחלק מהמועדונים בהם שיחק, יפגינו את הערכתם במספר דרכים באיצטדיון ויחזקו בעצמתם את המנהל הספורטיבי שלנו ג'ורדי קרויף ואת משפחתו".