ממשיכים בתנופה. דרעי
ממשיכים בתנופה. דרעיצילום: הדס פרוש, פלאש 90

יו"ר ש"ס אריה דרעי שיגר הבוקר (ראשון) מכתב לפעילי המפלגה ונציגיה ברחבי הארץ, בעקבות החלטת היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט להפוך את הבדיקה שערכה המשטרה בעניינו לחקירה פלילית.

בראשית המכתב טען דרעי כי איננו יודע מהם החשדות נגדו, "ימים לא פשוטים עוברים עלי ועל משפחתי, ואני יודע שגם לכם קשה, אין לי שום מושג על מה חוקרים, כמוכם אני ניזון מהתקשורת אולי קצת פחות מכם".

בהמשך הצהיר דרעי כי איננו עוסק בנושא, "הודעתי כבר שאשתף פעולה ואענה על כל מה שאתבקש. לא נפל דופי בכל פעולותי. אני ממשיך לעבוד ולסייר כרגיל, וכך אני מבקש ודורש מכם, אל תתעסקו בזה, הניחו למי שזה תפקידו".

"אנו ממשיכים בתנופה כולנו יחד עם כל מה שהתחלנו, לעזור לחלשים, לחזק את מוסדות החינוך והתרבות  שלנו, לפתוח עוד מסגרות חינוך לאוכלוסיה הרחבה, לשמור על צביונה היהודי והערכי של מדינת ישראל, לחזק את הרבנות ובתי הדין. ובעיקר להיות הכתובת לכל פניות הציבור", כתב דרעי לפעילים.

לדבריו, "כמובן אני אוחז בנשק של אבותינו והוא להתפלל לפני בורא עולם, ולזכור שאין עוד מלבדו כפשוטו ממש, אין שום כח או רצון בעולם בלתי השם לבדו".

"אחיי ואהוביי אני מודה לכם על התמיכה והעידוד ובעיקר על הגיבוי, זה לא דבר מובן מאליו, זה כוחה של תנועה תורנית שמקבלת מרות של חכמי ישראל, וזכות מרן רבינו עובדיה יוסף זיע"א , וברכתם ועצתם של מועצת החכמים שליט"א בראשות מרן ראש הישיבה שליטא תעמוד לנו וחפץ השם בידינו יצלח, יום טוב ובשורות טובות", חתם דרעי.