השחתת כיסאות וריסוס כתובות גרפיטי, אלו שני הסעיפים בגינם תעמוד הפועל ת"א לדין משמעתי. כך קבעה היועצת המשפטית של איגוד הכדורסל, עורכת הדין רונית אמיר-יניב היום (ראשון). 

עו"ד אמיר-יניב החליטה להעמיד לדין משמעתי את הפועל תל אביב בעקבות האירועים בסיום המשחק בנהריה, משחק בו הפסידו האדומים למקומיים מהצפון בתום שתי הארכות ובתוצאה צמודה, 88:89.

האוהדים האדומים שקיוו לניצחון קבוצתם מול הצפוניים ולהיחלצות מתחתית טבלת ליגת ווינר סל התאכזבו מתצוגת השיפוט והמשחק של שחקניהם ובסיום ההפסד הדרמטי השחיתו מספר כסאות באולם עין שרה שבנהריה בנוסף לריסוס כתובות גרפיטי על חלונות ההפרדה ביציעים.

בהחלטתה נימקה עו"ד אמיר-יניב את הסיבות להעמדה לדין כשכתבה כי "סעיף 15 לתקנון המשמעת קובע כי קבוצה נושאת באחריות שילוחית להתנהגות אוהדיה".

לדברי עורכת הדין של איגוד הכדורסל, "נעברה אחת מהעבירות, שעל פי תקנון זה לא על ידי שחקן או ממלא תפקיד בקבוצה חזקה כי נעשתה על ידי אוהד אותה קבוצה, אלא אם הוכיחה הקבוצה כי מבצע המעשה לא היה אוהד של הקבוצה".

עוד כתבה היועצת המשפטית של האיגוד בהחלטתה כי "סעיף 22 מתייחס להתנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים בשדה המשחק או בסביבתו, או במתקניו לפני תחילת המשחק, במהלך המשחק, או לאחר סיומו. בין אם היו אלה אוהדי אחת מהקבוצות או אוהדי קבוצה צד ג'. בנוסף, סעיף 22 מתייחס להתפרעות אוהדים או ממלאי תפקיד בקבוצה בכל מקום, או בכל עת בקשר למשחק כלשהו. במקרה שלפניי ומהתנהגות אוהדי הפועל תל אביב עולה לכדי עבירות על סעיפים אלו לתקנון המשמעת".

אם אכן זו תעמוד לדין ותיענש, עשויה הפועל ת"א להיענש בחומרה שכן זו לא הפעם הראשונה העונה בה היא מגיעה אל בית הדין המשמעתי של איגוד הכדורסל.