אוהדים בכניסה לבלומפילד. יעברו לפתח תקווה
אוהדים בכניסה לבלומפילד. יעברו לפתח תקווהצילום: פלאש 90

"עושים הכל כדי שלאוהדים יהיה קל עם המעבר לאצטדיון חדש", כך אמרו בהפועל תל אביב לאחר הודעת הסיכום עם ראשי אצדטיון המושבה שבפתח תקווה על קיום משחקיהם הביתיים באצטדיון בשלוש השנים הקרובות. 

אחרי שהיריבה העירונית הצהובה, מכבי, הודיעה על מעבר בשלוש השנים הקרובות לאצטדיון שבנתניה, בזמן שיפוצו של אצטדיון בלומפילד הביתי, היום (שלישי) הודיעו בהנהלת האדומים על מעבר לאצטדיון שבפתח תקווה. 

המעבר לאצטדיון שבפתח תקווה אותו נאלצים כאמור הפועל לעשות בשל שיפוצו של אצטדיון בלומפילד שביפו, אצטדיונם הביתי, מעורר עניין רב בקרב ההנהלה האדומה שם בונים על שדרוג דרכי ההגעה לאצטדיון בניסיון להכפיל את מספר האוהדים שמגיעים למשחקי הקבוצה.

בהפועל ערכו בימים האחרונים כהכנה למעבר לאצטדיון שבפתח תקווה, פגישות עם נציגי רכבת ישראל בכדי שאלה יעמידו רכבות מיוחדות לפתח תקווה ובחזרה לתל אביב כדי לאפשר לאוהדים להגיע למגרש ולחזור ללא פקקים ועיכובים.

מלבד הפועל תל אביב, גם בני יהודה רוצה לארח את משחקיה באצטדיון המושבה כשזו כבר קיימה מספר פגישות בנושא בכדי לבדוק היתכנות של דבר שכזה. כרגע מחכים בבני יהודה לתוצאות הליגה הלאומית, שכן אם הפועל פתח תקווה תעפיל אל הליגה הבכירה בסיומה של העונה, תצטרך בני יהודה למצוא מגרש אחר לקיום משחקיה הביתיים, זאת מאחר שתקנון ההתאחדות מאפשר רק לשלוש קבוצות במקסימום לארח באותו האצטדיון.

עבור ההתאחדות לכדורגל ומנהלת הליגה מעבר זה של שלוש הקבוצות התל אביביות מהווה קושי גדול בשיבוץ משחקים ובהכנות לעונה הבאה כשמלבד אלו גם הפועל כפר סבא אם תשרוד בליגת העל תצטרך למצוא מגרש ביתי אחר במקום אצטדיון לויטה.

נכון לעכשיו לויטה לא מאושר לקראת העונה הבאה ובכפר סבא מיהרו לסכם עם האצטדיון בנתניה שיכלול גם הוא, כמו אצטדיון המושבה, שלוש קבוצות בליגה הבכירה שיקיימו שם את משחקיהן הביתיים - הפועל רעננה, מכבי תל אביב וכעת גם הפועל כפר סבא.