המופע בארנה
המופע בארנהצילום: מנדי הכטמן

אחת אחרי השנייה עלו ביום חמישי האחרון לבמת היכל פיס ארנה בירושלים הזמרות שרית חדד, יובל דיין, דין דין אביב ורוחמה בן יוסף.

המופע, שסחף אחריו מעל ל-7000 נשים, איחד אליו נשים מכל רחבי הארץ, מהצפון ועד לדרום.

השירים בערב הותאמו למעמד המיוחד והמארגנים סיפרו שגילו המון להיטים מתאימים לכלל הציבורים. ראשונות עלו יחד לבמה דין דין אביב ורוחמה בן יוסף והנעימו בשירים מקוריים שלהם.

את המופע ליוותה על הבמה תזמורת גדולה אשר הרקידה את הנשים באולם לאורך כל הערב. בהמשך עלתה לבמה שרית חדד להופעה מלאה שנפתחה עם הלהיט הענק והחדש השיר "חוזרת בתשובה".

את הערב סיימה הזמרת הצעירה יובל דיין שכמובן ביצעה את הביצוע שפרסם אותה "שאריות של החיים" בסוף הערב עלו כל הזמרות יחדיו לבמה ושרו ביחד "שיר למעלות".

שרית חדד
שרית חדדצילום: מנדי הכטמן

הערב ביוזמת המחלקה למורשת ישראל בעיריית ירושלים ובסיוע אגף לתרבות תורנית במשרד החינוך את הערב הפיקו אשי הורוביץ ושיראל בלייכר

בערב נכחו וברכו את הנשים יעל ענטבי סגנית ראש העיר, דב קלמנוביץ' המשנה לראש עירית ירושלים, חגית משה סגנית ראש עירית ירושלים, יהודה נפתלי מנהל המחלקה למורשת ישראל ואסתר דרעי מנהלת ההפקות במחלקה למורשת ישראל בעיריית ירושלים

את הערב הנחתה אשת התקשורת, סיוון רהב מאיר, שלאחרונה החלה להעביר שיעורי תורה. רהב-מאיר סיכמה את האירוע בפוסט מרגש, "מבחינתי, שיא הערב לא היה על הבמה, בביצועים המרגשים. שיא הערב התרחש מאחורי הקלעים, כששרית חדד אמרה שיש לה מתנה בשבילי, ושלפה פתאום 'הגדה של פסח, מוזהבת, בנוסח מרוקו. בסך הכול באתי להגיד לה שלום מאחורי הקלעים, במופע הגדול הלילה ב'ארנה' בירושלים. היו שם יותר מ-7,000 (!) נשים, שקנו כרטיסים כדי להיות עם נשים שהן לא בדיוק כמוהן. זו הייתה אחת ממטרות הערב – חיבורים".

במהלך הערב  המקובל הרב יעקב עדס הגיע לאולם צדדי ונאם במצלמות מול הקהל: "אנו נמצאים היום במצב שמתחילת שנה עם ישראל נמצא בהרבה בעיות. אנחנו צריכים לקבל על עצמנו יחד כמה שיותר להתחבר בתורה הקדושה. בבחינת האורות הרוחניים של יציאת מצרים".

יובל דיין בארנה
יובל דיין בארנהצילום: מנדי הכטמן

לאחר דבר התורה קיבל הרב עדס יחד עם כל הקהל עול מלכות שמים ובירך את כל המשתתפים לרגל חג הפסח הקרב ובא.

יהודה נפתלי, ראש המחלקה למורשת ישראל בעיריית ירושלים אמר "בזכות נשים צדקניות נגאלו ישראל. אתן הנשים תביאו את הגאולה בע"ה לעם ישראל".

מפיק המופע, אשי הורוביץ, אמר לערוץ 7 לאחר הארוע, "המופע היה הצלחה בלתי רגילה. אלפי הנשים שהגיעו הערב נהנו מהופעה בלתי רגילה. יחד כולנו חגגנו את ערב ר"ח ניסן ואת חג הפסח הקרב ובא. העבודה וההשקעה ב"ה עשו את שלהם לערב ענק סוחף ומרגש".

קהל מגוון
קהל מגווןצילום: מנדי הכטמן