התקשורת אוהבת רק מתנחלים מתים

חבר פאנל התכנית "הפטריוטים", שמעון ריקלין, טוען כי ערוצי הטלוויזיה המרכזיים מסקרים את תושבי יהודה ושומרון בצורה רעה ובאופן מגמתי.

הדיון בתכנית עסק במאמר שפורסם אתמול (שלישי) בעיתון 'הארץ' בו כתב רוגל אלפר דברים קשים נגד נתן מאיר, בעלה של דפנה הי"ד, בעקבות הסרט שתיעד את משפחת מאיר בחודש שלאחר הרצח.

"מצער לראות שמתנחלים רק כשהם מתים רואים את העוצמה ואת המשפחה המדהימה", אמר ריקלין. ''לא שמעתי בחיים מחמאות למתנחלים. אנחנו כובשים, אנחנו פשיסטים, אנחנו כורתי עצים ועושי תג מחיר. כשאנחנו מתים ערוץ 10 יודע להצטרף ולהתרגש".

העיתונאית ליאת רון הגיבה לדבריו ואמרה, "שטויות, אתה עולב בנו בצורה לא מכובדת. אני הייתי עם אותם מתנחלים וחובשי כיפות בחבל ימית ואלה היו האנשים שחיזקו אותנו ונתנו לנו את הגב ואני יודעת להעריך אתכם ואני יודעת גם לבקר אתכם". 

ריקלין לא ויתר, "את לא מתייחסת לטענות שלי, כל עוד מתנחלים חיים, לא כותבים עליהם דברים טובים. לא תצליחי למצוא דוגמא אחת".

מנחה התכנית, אראל סג"ל, הצטרף לדיון וחיזק את דברי ריקלין בעזרת שאלה, "איזו עיר יותר גדולה תל אביב או יצהר? אז למה ביצהר יש יותר תורמי כליות?".