אלי בין עם הרב עמאר
אלי בין עם הרב עמארצילום: דוברות מד"א

משלחת מד"א, בראשות מנכ"ל הארגון אלי בין, הגיעה בצהריים (רביעי) למשרדו של רב העיר ירושלים הרב שלמה משה עמאר והקנתה לו את הסמכות למכור לגוי את החמץ שברשות הארגון בסמוך לחג הפסח.

במהלך המפגש, התעניין הרב עמאר בהכנות לחג במד"א, בין היתר בירר הרב על ההכנות בתחנות השונות של הארגון לקראת חג הפסח ודן בשאלת כשרות התרופות לפסח ובבדיקת החמץ ברכבי ההצלה ובתחנות מד"א טרם החג.

"אתה ממש כאח ורע", אמר הרב למנכ"ל מד"א אלי בין, "אני נמצא בהרבה מקומות, אבל לא ראיתי אחד שיש לו רצון כל-כך לדאוג לצורכי המסורת והדת בארגון כמו שיש לך".

לאחר מכן בירך הרב את עובדי ומתנדבי הארגון "שהקב"ה ישים ברכתו עליכם ויברך אתכם בבריאות וחיים ארוכים ונחת מכל המשפחות שלכם כדי שתהיו עם ראש פנוי לטפל ורצון שינחה אתכם לעשות את הדברים הנכונים בזמן הנכון והראוי, ויציל אתכם מהספקות ומרדיפות ומכל מיני כישלונות. יהיו מעשיכם מכוונים ומונחים סיעתא דשמיא גדולה. בזכות החסד שאתם עושים ה' יעשה חסד עם כולנו ויגאל אותנו גאולת עולם. ובא לציון גואל אמן כן יהי רצון".

מנכ"ל מד"א, רמ"ג אלי בין, הודה לרב עמאר ואמר "מד"א מקפיד על מכירת החמץ בכל שנה, בהתאם להלכה. בנוסף, מקפידים צוותי מד"א על שמירת כשרות מלאה לפסח בכל התחנות, על מנת שנוכל להמשיך ולעבוד בשיתוף מלא בתוך הארגון עם כל פלחי האוכלוסייה בישראל- דתיים וחילוניים, זה לצד זה גם במהלך ימי החג. אני מאחל לכל עובדי ומתנדבי מד"א ולכל בית ישראל חג פסח כשר, שמח ובטוח".