אגוזים מוזהבים על הצלחות
אגוזים מוזהבים על הצלחותצילום: פנימה

ערב פסח, ואת מוצאת את עצמך מגלה עוד פינות אפלות שלא הגעת אליהן למרות שהתחלת לנקות כבר בראש חודש אדר. עייפה ולא לגמרי מרוצה מרמת הכוננות לחג, את מתחילה לתהות: אז תזכירו לי שוב למה קראו לזה חג החירות?

כדי לענות על הקושיה החמישית, הגיע הזמן לעשות את הסוויץ' מעבדות לחירות. בשולחן ליל הסדר נשב כבני מלכים ונעצב אותו כיאה לבית המלוכה.

ביניים: מה ואיך?

את המראה המלכותי נשווה לשולחן שלנו באמצעות שימוש בגוני שמנת וזהב. עריכת השולחן תהיה עשירה וכוללת שלל כלים מגוונים, הרמוניית פרחים ונרות בפמוטות קריסטל שיעטרו אותו במשחק גבהים מעניין.

את האביזרים לא צריך לחפש רחוק: אגוזים, הגדות מעוטרות וקערת ליל הסדר יהלמו את האווירה כמיטב המסורת.

זרי פרחים:

חומרים:

פרחי ליזאנטוס בלבן

פרחי ליזיאנטוס בשמנת

ורדים בצבע אפרסק

ירק

אגוזים מוזהבים על שיפודים

מזמרה או סכין

מרססים את האגוזים בזהב ונועצים שיפוד בחריץ שבתחתית האגוז. לאחר שמנקים אותם מעלים, מתחילים ללקט פרחים כשהגבעול נוטה באלכסון. בין לבין משלבים אגוזים מוזהבים, כחמישה אגוזים לזר הגדול. קושרים את הזר בחבל או בגומייה. גוזמים את גבעולי הזר בהתאם לגובה הרצוי.

סידורי פרחים
סידורי פרחיםצילום: פנימה

עיטוף הכלי:

חומרים:

כלי זכוכית עגול, אפשר גם צנצנת או כוס רחבה

בד תחרה או ראנר מוזהב לעיטור הכלי

דבק דו-צדדי שקוף ודק

מספריים

גוזרים חתיכה של תחרה או ראנר מוזהב בגודל המתאים לכלי. מצמידים לכלי חתיכה קטנה של דבק דו-צדדי דק, ומדביקים את הבד מקצה לקצה.

אביזרים נלווים:

מניחים לכל סועד אנדר-פלייט מוזהב. מעטרים את ההגדות במדבקות יהלום בצבע תואם לשולחן. אפשר להשתמש בראנר גזור לרצועות כחובק מפיות. יין לבן ישמור על הרמוניית הצבעים בשולחן, ולעומתו יין אדום ישבור ויבלוט בצורה מעניינת.

אביזרים פשוטים
אביזרים פשוטיםצילום: פנימה

מוטיב האגוז המוזהב יופיע בזרי הפרחים במרכז השולחן וגם בעריכה - על גבי הצלחות הקטנות. החזרה יוצרת הרמוניה וקישור בין שני חלקי השולחן. אפשר להשתמש באגוז גם כדי להטות את ההגדות לכיוון הסועדים.

מראה כללי של השולחן
מראה כללי של השולחןצילום: פנימה

פורסם בפנימה

לרכישת מנוי