משפחת מאיר והשגריר דנון באו"ם
משפחת מאיר והשגריר דנון באו"םצילום: לשכת דנון

שגריר ישראל באו"ם דני דנון וארגון "משפחה אחת", יארחו את נתן ורננה מאיר, בעלה ובתה של דפנה מאיר הי"ד באו"ם.

"נראה לעולם את האמת על הטרור הפלסטיני", אמר השגריר דנון לקראת הביקור והוסיף: "על האו"ם לגנות את ההסתה הפלסטינית ולהעביר מסר חד וברור לפיו אין הבדל בין טרור בצרפת או בבלגיה לבין טרור בישראל. דמם של אזרחי ישראל לא נחות מזה של שאר אזרחי העולם".

כזכור, בינואר השנה דפנה נרצחה בפתח ביתה בישוב עתניאל, על ידי מחבל פלסטיני בן 15, מול עיניהם של שלושה מילדיה אשר שהו באותה עת בבית. דפנה הצליחה להיאבק במחבל ובכך הצילה את ילדיה.

המחבל שרצח את דפנה הודה בחקירתו שהוא הושפע מסרטונים ותמונות של הסתה נגד יהודים בטלוויזיה הפלסטינית וברשתות החברתיות. "הגיע הזמן לשים קץ להסתה מבית היוצר של הרשות הפלסטינית." אמר השגריר דנון.

נתן ורננה מאיר מסרו לקראת הגעתם לאו"ם, "קשה להביע במילים את הכאב העצום, את הקושי, את הגעגוע. קשה להביע כמה ה'חוסר' קורע את הלב והנשמה. בלב כואב ומדמם אנו באים לבקש את הבנת הקהילה הבינלאומית. אנו שומעים קולות שאומרים שזה בא מתסכול, שצריך הפרדה וגינוי ואנו שואלים האם יש תסכול גדול משלנו?".

לאחר רצף הפיגועים בפריז, בקליפורניה ובבריסל, מועצת הביטחון גינתה את מעשי הטרור 12 פעמים. למרות זאת, המועצה מסרבת לגנות את הטרור הפלסטיני שגבה 34 קורבנות ישראלים מאז תחילת פיגועי הטרור בספטמבר.

‪שנטל בלזברג מנכ"לית ארגון "משפחה אחת" שפועלת למען נפגעי הטרור ובני משפחותיהם בישראל הוסיפה: "ההשלכות האמיתיות של הטרור מומחשות רק כששומעים את הסיפורים מהקורבנות עצמם. 'משפחה אחת' מאמינה שהגישה של נתן ורננה בנושא הטרור חשובה לכל מי שרוצה להבין מול מה מתמודדים אזרחי ישראל, ובמיוחד עבור אלה שרוצים לשים סוף לטרור. אנו מקווים שעצם התלוותנו למשפחת מאיר בביקורם בניו יורק, נוכל להביא את החזון הייחודי שלהם לעולם, ובסופו של דבר להביס את הטרור".