איצטדיון טדי. המשחק יתקיים כמתוכנן?
איצטדיון טדי. המשחק יתקיים כמתוכנן?חזקי עזרא

האם משחק הכדורגל שינעל את הסיבוב הראשון בפלייאוף העליון, בין בית"ר ירושלים להפועל רעננה יתקיים כמתוכנן? זו השאלה בה דנים כעת ראשי מנהלת ליגת העל שבכדורגל יחד עם שתי הקבוצות ובכירי משטרת ישראל. 

נכון לעכשיו כל הדרכים מסביב לאצטדיון טדי שבבירה, שם אמורה לארח הערב בית"ר את הפועל רעננה למשחק במסגרת ליגת העל שבכדורגל, חסומות, ומעבר לאוהדים רבים שתקועים בדרכים, גם שופטי המשחק ומספר שחקנים עוד טרם הגיעו לאיזור. 

בשל פיגוע הטרור שהתרחש לפני שעה קלה, כשאוטובוס "אגד" עלה באש בדרך חברון, בסמוך לצומת פת המרוחקת מרחק 3 ק"מ בלבד מאצטדיון הכדורגל של הקבוצה מהבירה, כבישים רבים חסומים באיזור ובמנהלת הליגה עוקבים בדריכות אחר המתרחש. 

במשטרת ישראל אמרו כי דרך "בגין" המובילה לאצטדיון עודנה פתוחה אך עומסי תנועה רבים מתקיימים באיזור וספק רב אם המשחק יוכל לצאת לדרך במתכונתו המקורית. 

המשחק שאמור לצאת לדרך בשעה 20:30, יהיה מאובטח עוד יותר מהצפוי בעקבות פיגוע הטרור, ובמשטרת ישראל אמרו כי מי שהגיעו ראשונים לזירת הפיגוע היו אלה כוחות המשטרה שהיו פזורים בסמוך בשל משחק הכדורגל של בית"ר. 

כאמור, מהמנהלת נמסר כי הם עוקבים אחר ההתפתחויות, ובינתיים מההערכות ראשוניות עם משטרת ישראל המשחק יתקיים כמתוכנן, זאת למרות אי הגעתם של כלל שחקני הקבוצות, שופטי המשחק והאוהדים הרבים. .