מעט הוא יותר
מעט הוא יותרצילום: שאטרסטוק

פסח בפתח, והעולם כולו כמו לובש מעטה חגיגי ונקי. אז לכבוד החג האהוב, המחדש והמרענן, הכנתי לכן מגוון טיפים נקיים במיוחד.

רבות שואלות אותי כיצד נכון להתאים את האיפור לבגדים, ואילו גוונים הכי מתאימים להן. חשוב מאוד לזכור שאיפור הוא חלק משלים מהמראה בכללותו. תמיד אפשר לבחור מראה סולידי ופשוט שבו כל פריטי הלבוש שחורים, ובעזרת תכשיטים או אקססוריז נכונים ושפתון בצבע שונה - להפוך את המראה למרשים ומושקע.

בחרי תכשיט אחד שעל פיו תבססי את צבע האיפור שלך.

אם התכשיט בכסף או בזהב, צללית בסיס כסופה או זהובה יכולה להשלים את המראה ולתת נגיעה חגיגית.

מאוד פשוט לעבוד עם צלליות מוזהבות. כל שצריך לעשות הוא לפזר אותן על כל גלגל העין ולהדגיש את הריסים במסקרה.

לפעמים התכשיטים משובצים באבני חן שונות, אשר יכולות לתת השראה לבחירת צבע השמלה או השפתון.

2

שילוב נכון של צבעים הוא שיוצר את היופי הכללי.

רעיונות לשילובי צבעים תוכלי לראות בטבע ובעיקר בבגדים שאת לובשת. גלגל הצבעים יעזור לך לשלב את הגוונים הנכונים ולתת ניגודיות ביניהם.

שימי לב: יש להיזהר בשימוש חוזר באותו צבע. למשל, אם השמלה שלך בצבע תכלת הימנעי מאיפור בצבע זהה. הוא לא מחמיא ולפעמים די משעמם. שילוב של צבע נגדי כמו כתום יקפיץ את השמלה ולא ייראה יותר מדי. כמובן שיש גוני כתום רבים - אפרסק שנהב, זהובים, אפילו החומים יעשו עבודה נהדרת.

אם השמלה בצבע שחור או לבן הרי שאילו צבעים ניטרליים וכל שילוב שתבחרי יהיה נהדר. תוכלי לשבור ולגוון את המראה הכולל בבחירת תכשיט יפה.

הצבעים המנוגדים זה לזה הם כחול-כתום, צהוב-סגול ואדום-ירוק. לכל צבע יש גוונים וטונים שונים, השתמשי בהם בחוכמה.

3

התאימי את העגילים לצבע השפתיים.

לתכשיטים יש יכולת להבליט את צבעי האיפור באזורים ספציפיים בפנים ולהפך. למשל, עגילי טיפה שמתאימים לכל אירוע יכולים להשתלב נהדר ולהתאים עם צבע השפתיים. לכן, אם בחרת לענוד עגילים מסוג זה, הקפידי להתאים להם את צבע השפתון.

עגילים עם אבן יהלום לדוגמה, ישתלבו באופן מושלם עם שפתון ורוד בהיר. לחילופין, כדי להבליט את זוג עגילי הנברשת הצהובים שלך התאימי שפתון בצבע אדום או בורדו לפי בחירתך.

4

התאימי את התכשיט לסגנון האיפור.

ישנו מגוון רחב מאוד של תכשיטים בסגנונות שונים. כאשר ניגשים למלאכת ההתאמה, יש לתת לסגנון התכשיט משקל ולהתאימו למראה האיפור.

למשל, אם בחרת לענוד תכשיט בסגנון קלאסי - התאפרי בהתאם. לכי על גוונים יותר טבעיים כמו ניוד וורדרד לצד חומים בהירים. לחילופין, אם את אוהבת לענוד תכשיטים בסגנון רטרו התאימי את האיפור למראה השיקי והנצחי. אייליינר חתולי, למשל, יתאים במקרה זה.

אם הבגד שבחרת הוא דומיננטי בחרי תכשיט קטן שלא ימשוך תשומת לב רבה, ולהפך.

בחרי כיסוי ראש, חגורה או צעיף שימתנו או ישברו את המראה.

היום תוכלי למצוא מגוון כיסויי ראש שהכינו רק בשבילך, אם כי לפעמים מטפחת שהכנת בעצמך תתאים אף יותר לשמלה וגם תחסוך לך כסף. אפשרות נוספת היא קשירת המטפחת באופן מעט שונה.

אם הבגד ססגוני בחרי מטפחת חלקה ולהפך.

צעיף או חגורה יכולים לשבור את המראה ולתת המון צבע. אם השמלה פשוטה מאוד, השקיעי בצעיף יפה ומעניין. שפתון בצבע אחד מצבעי הצעיף ישווה מראה אחיד והרמוני.

"Less is more" לפעמים דווקא המעט הוא שמוסיף הרבה.

הקשיבי תמיד לתחושות הבטן שלך והרגשי נוח עם הבחירות שלך, מהצללית ועד בחירת התכשיט.

פורסם בפנימה

לרכישת מנוי