אלישע לוי
אלישע לויצילום: ראובן כהן, האתר הרשמי של מכבי חיפה

מאמן נבחרת ישראל החדש, אלישע לוי הגיב היום (רביעי) בהתרגשות להודעת מינויו לתפקיד מאמן נבחרת ישראל בכדורגל.

"אני מבקש להודות לחברי ועדת האיתור על הבחירה בי לתפקיד המחייב, המאתגר והתובעני. לרגע אחד לא היססתי להצהיר בכנות מלאה כי תפקיד זה היה משאת נפש עבורי ובבחינת הגשמת חלום, ואין לי ספק כי הדברים אמורים לגבי כל מאמן שעושה את צעדיו הראשונים בתחום המפולא הזה".

הוא הוסיף, "אני רוצה גם להחמיא לכל אחד מארבעת חבריי האחרים שהתמודדו על התפקיד ובעיני היו ראויים לא פחות והקפידו להיות שותפים להליך מכבד".

"אין מאושר ממני ביום הזה למרות גודל האחריות שהוטלה על כתפיי. נבחרת ישראל היתה, עודנה ולעולם תהיה פסגת השאיפות עבור שחקנים ומאמנים כאחד. כמי שעשה את כל הדרך, ידע עליות ומורדות, חווה רגעי אושר עילאים וטעם גם אכזבות, נבחרת ישראל היא שיאו של תהליך, שלעולם לא הייתי משנה בו דבר".

"אני רוצה בהזדמנות זאת לאחל חג שמח לכל אזרחי המדינה ולכל אוהבי הנבחרת, ולהזמין את כולם להצטרף אלי ואל שחקני הנבחרת למסע שהכל בו אפשרי. תודות מקרב לב לכל מי שתמך, החמיא ובירך, זה לעולם לא מובן מאליו ותמיד מרגש", סיכם המאמן.

שרת הספורט מירי רגב בירכה גם היא את לוי ואמרה, "נסיונו מוכיח שיש לו את היכולת להוביל את נבחרת ישראל להישגים שיגרמו לכל אזרח במדינה להתגאות בהם. בימים אלו אני מובילה במשרד הספורט תוכנית אסטרטגית לשיקום הכדורגל הישראלי ואני מאמינה שאלישע יתרום לשינוי המיוחל ושיחד נייצר שיפור משמעותי בכדורגל הישראלי שיביא לתנופה והישגים רבים".

יו"ר מינהלת הליגות, יורם באומן אמר כי "אלישע הוא אחד המאמנים המנוסים בכדורגל הישראלי והוא בהחלט ראוי לתפקיד. אנו מאחלים לו הצלחה במסגרת המשימות החשובות שצפויות לנבחרת. הכדורגל הישראלי צמא לנבחרת חזקה ומחוייבת, שתעניק גאווה למדינה, ואני בטוח כי אלישע מסוגל להצעיד אותנו להצלחות".

וגם הקולגות מחמיאים למאמן נבחרת החדש. אלי גוטמן, מאמן הפועל ת"א, בירך על מינויו של אלישע לוי למאמן נבחרת ישראל וציין כי "אלישע הוא מאמן מנוסה שהגיע להישגים יפים בקבוצות אותן אימן ואני בטוח שהוא יתרום מנסיונו ובכל מרצו לטובת נבחרת ישראל. אני מאחל לאלישע בהצלחה במשימה החשובה והמשותפת לכל אנשי ואוהדי הכדורגל הישראלי".

נשיא מכבי חיפה בה אימן לוי בעבר, יעקב שחר הוסיף, "אנחנו שמחים מאוד על בחירתו של אלישע לוי למאמן הנבחרת ומאחלים לו ולנבחרת בהצלחה".

גם בהפועל באר שבע בה אימן לוי, בירכו אותו וציינו כי הוא "אדם מיוחד, מאמן מצוין ואישיות נהדרת".