טיולים בפארק
טיולים בפארקקק"ל

פארק המיחזור חיריה ופארק אריאל שרון מזמינים אתכם לסיורים, סדנאות והצגות שילמדו אתכם משהו חדש על אשפה ומיחזור. בחיריה תגלו את ה'לונה ג'אנק', מתחם משחקים מפתיע. בפארק אריאל שרון תשחקו 'פלונטר', 'קלאס' וסולמות וחבלים ותתצפתו על גוש דן. ימים א'‑ד' בחול המועד, 10:00‑18:00.

*****

רוצים לעשות משהו מיוחד ושונה בחול המועד הזה? 'לקט ישראל', ארגון הצלת המזון הגדול בישראל, מזמין אתכם לקחת חלק בקטיף למען נזקקים. קטיף הירקות, שהוא גם הזדמנות להרגיש את רגבי האדמה בידיים, יתקיים ביום ראשון של חול המועד בין השעות 10:00‑14:00 בנהלל. הפעילות בחינם, אך מותנית בהרשמה מראש באתר: www.leket.org.  

*****

פסטיבל חיפה הבינלאומי ה‑26 להצגות ילדים ייצא לדרך בחול המועד. בפסטיבל חגיגה של יותר מ‑100 הצגות מהארץ ומהעולם, סיורי אגדות מטיילות ומופעי רחוב. בין ההצגות: 'ים קטן' - תיאטרון בובות בתוך אקווריום, 'הקסם של מוצרט' על חייו של המלחין הצעיר ובני משפחתו ועוד. פרטים והטבות לבאים באתר הפסטיבל. ראשון עד שלישי, חול המועד.

*****

אם אתם רוצים להרגיש ממש כמו עולי הרגל, לכו לפסטיבל אביב ב'עמק המלך' בירושלים. העמק לובש חג, ויקיים הפנינג של מופעים מוזיקליים ותיאטרליים, סדנאות ליצירת חלילים ולמיחזור בגדים, רכיבה על גמלים, סיור ממונע בנחל וגם הצגה לכל המשפחה. ראשון-רביעי, 11:00‑17:00. שאטלים מגבעת התחמושת מדי חצי שעה. הכניסה חופשית.

*****

ירושלמים כנראה מבסוטים מהחיים, לפחות כך לפי תערוכה חדשה שנפתחת במתחם התחנה הראשונה ביום שני של חול המועד פסח. 25 יצירות אמנות רחוב מודרניות ויצירות פיסול באבן ומתכת יפוזרו ברחבי המתחם כגלריה פתוחה של האמנים דן גרובר ומורדלי. השניים מביטים על ההיסטוריה ומלקטים ממנה פרטים בעיניים שמחות ואופטימיות. הכניסה חופשית.

[email protected]