כשר אבל מסריח. מכבי תל אביב ובני סכנין נפגשו הערב (חמישי) במעמד חצי גמר גביע המדינה שבכדורגל, במשחק שהתקיים באצטדיון סמי עופר שבחיפה, ורק בזכות לא מעט מהלכים לא ספורטיביים, ניצחו הצהובים את הקבוצה מסכנין והעפילו לגמר גביע המדינה שבכדורגל, עונה נוספת. 

הצהובים הגיעו למשחק כשבמאזנם אפס הפסדים תחת אימונו של פטר בוס המאמן ההולנדי, בעוד שבסכנין חלמו על הגעה לגמר הגביע בדרך לזכיה בו לאחר 12 שנים. 

כבר מהפתיחה אפשר היה לחזות את שעתיד להתרחש הערב על כר הדשא באצטדיון סמי עופר שבחיפה. ערן זהבי, מי אם לא הוא, כבש כבר בדקות הראשונות של המשחק, שער יפה עם העקב, אך שופט המשחק יחד עם הקוון הודיעו על ביטול השער בשל טענה לנבדל. טעות שיפוט מספר אחת.

בסכנין החלו להפשיר ואחרי לא מעט הזדמנויות באו על שכרם עם שער מפתיע במיוחד בדקה ה-22 של פיראס מוגרבי. מוגרבי היה בעמדת נבדל ברורה, אך זה לא הפריע לו להכניע את שוער הצהובים ולהביא ליתרון ראשון במשחק של סכנין אחרי עוד טעות שיפוט. 

יתרון סכנין החזיק מעמד חמש דקות בלבד, עד הדקה ה-27. אז עלי עותמאן נפצע ברגלו ובסכנין מיהרו להוציא את הכדור אל מחוץ לתחומי הדשא בכדי לאפשר לשחקן הפצוע לקבל טיפול רפואי הולם. במצבים שכאלה נהוג להחזיר את הכדור אל היריבה, אך טל בן חיים בהחלטה גבולית החליט לא רק שלא להוציא את הכדור, אלא אף לחדש את המשחק במהירות, כששחקנה של סכנין נותר עוד על כר הדשא שוכב. הכדור של בן חיים הגיע לדור מיכה שהגביה לרחבה, ולברק יצחקי נותר רק לנגוח לפינה הנכונה. אמנם היה 1:1 בין שתי הקבוצות, אך בסכנין לא אהבו בלשון המעטה את חוסר הספורטיביות של הצהובים והגיבו בזעם רב.

מאמן סכנין, יוסי אבוקסיס חדר אל כר הדשא בניגוד לתקנון והורחק מהמגרש על ידי שופט המשחק. העניינים התלהטו גם בהפסקה כשרק כוח שיטור ואבטחה מנע אלימות של ממש בין שתי הקבוצות.

7 דקות בתוך המחצית השניה, התעשתו שחקני סכנין ועלו שוב ליתרון במשחק, אך שוב הצהובים מחזיקי הגביע לא ויתרו והשוו עם בעיטת עונשין מ-11 מטרים של ערן זהבי, לאחר הכשלה על יצחקי.

ארבע דקות לסיום הזמן החוקי של המשחק, כשנראה היה כי שום דבר כבר לא יכול לקרות, הגיע משום מקום טל בן חיים. הפעם הוא כבש וקבע את תוצאת המשחק 3:2 למכבים שמעפילים עונה שניה ברציפות לשלב גמר גביע המדינה שבכדורגל. האם הם מסוגלים לזכות בו בפעם השניה ברציפות?