קרי. ייחסר לפחות שבועיים לאלופה
קרי. ייחסר לפחות שבועיים לאלופהצילום: רויטרס

פרופורציה. האלופה גולדן סטייט יכולה לחייך מעט. MVP הקבוצה והכוכב הבלתי מעורער של אלופת ה-NBA, סטף קרי, ייעדר רק לשבועיים, כך קבעה בדיקת MRI שעבר השחקן. 

על פי הבדיקה אותה ערך השחקן התגלה כי הוא סובל מנקע בדרגה 1 ברצועה של ברך ימין, מה שיביא להיעדרות שלו מהמגרשים בשבועיים הקרובים ואט אט עשוי לשוב לכושר משחק.

במועדון מתלבטים אם לסכן את הכוכב בעוד כשבועיים, ובכל מקרה אמרו שם כי יערכו לשחקן בדיקות חוזרות ונישנות במהלך השבועיים הקרובים בכדי לבדוק התקדמות של מצבו הבריאותי של השחקן. בכל מקרה, גם בלי קרי, אמורים שחקני האלופה לעבור את שחקני יוסטון רוקטס בסדרת הפלייאוף ביניהם, כשהאלופה כבר מחזיקה במאזן של 3 ניצחונות והפסד אחד בלבד בסדרה.

הפציעה של קרי בברכו אינה הפציעה הראשונה שלו במהלך משחקי הפלייאוף כשכבר במהלך המשחק הראשון בין השתיים בסדרה נפצע קרי בשל פציעה בקרסולו ולאחר שהחמיץ את משחקים 2 ו-3 שב לשחק אמש במשחק הרביעי בסדרה, במהלכה נפצע שוב כשהחליק על הפרקט בניסיון לשמור במהלך האחרון של המחצית הראשונה וקיפץ בכאבים לחדר ההלבשה.

כאמור גם בלעדיו האלופה ניצחה ומול יוסטון רוקטס היא חייבת לעשות זאת, מה יקרה בשלב חצי הגמר, שם כבר גולדן סטייט תצטרך את כוכבה קרי.