חבר הכנסת אחמד טיבי זועם על התבטאותו של כוכב מכבי ת"א ערן זהבי ועל התעטפותם של שחקני הקבוצה בדגלי הלאום.

נזכיר כי קפטן הצהובים זהבי, אמר בכעס, "זאת שערורייה אחת גדולה מה שקרה פה, וזו לא הפעם ראשונה שזה קורה במגרש הזה. הגיע הזמן שייתנו על זה את הדין. אני לא יודע אם שיחקנו בישראל או ברמאללה".

טיבי עצמו, המזוהה עם קבוצת סכנין אמר הבוקר, "מי שהחל בהשתוללות הוא שוער מכבי האלים שרץ ריצת אמוק ותקף את המאמן אבוקסיס שהביע התלהבות".

"מי שעקר מושבים הם אוהדי מכבי, ולא אוהדי סכנין, ודברים חמורים מאלה התרחשו בבלומפילד, בטדי ובמגרשים אחרים. לסכנין יש אוהדים נפלאים וחמים. קבוצת בני סכנין תישאר לתמיד וזהבי ייעלם או לאירופה או לליגה הארצית בעוד כמה שנים, וכנראה שהוא וחבריו מקנאים באוהדי לה-פמיליה".

נזכיר כי המהומה פרצה עם סיום המשחק במהלכה  דחף שוער מכבי תל אביב את מאמן בני סכנין יוסי אבוקסיס והפיל אותו על הקרקע. במכבי טוענים מנגד שאבוקסיס ניגש לספסל שלהם וניסה להתסיס את האווירה.  

"הם מתוסכלים", אמר אבוקסיס לאחר התקרית. "בסך הכל מחאתי להם כפיים בסוף המשחק, עם כל הקללות שקיללו אותי במשך 90 דקות. מכבי עצבנים מהתוצאה. אני לא אשם שהשוער שלהם בא לדחוף אותי כי דיברתי עם המאמן כושר שלהם". 

נציין כי בסיום המשחק נעצרו ארבעה אנשים, ביניהם גם אחד מאנשי הצוות של סכנין. השוער עצמו יעמוד לדין ביום רביעי בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל, ויחד עמו יועמדו לדין שתי הקבוצות