אילוסטרציה
אילוסטרציהצילום: iStock

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך אחר הצהריים (חמישי) עד ליום שלישי את מעצרה של העיתונאית החשודה בניסיון לרצוח את אמה.

השופט אלדד נבו כתב בהחלטתו "מעיון בתיק החקירה ובמיוחד בדו"ח המז"פ ותמונות ממקום האירוע עולה, כי קיים חשד מעבר לחשד סביר כי המעשה שביצעה החשודה היה מעשה מכוון ולא אירוע תאונתי כגרסתה. גרסת החשודה לאופן התרחשות האירועים אינה מתיישבת בשום צורה עם הממצאים בזירה ולכן לא ניתן לקבל את עמדת בא כוחה כי יש לבחון חלופת מעצר.

אציין, כי אופי המעשה וחומרתו מצביעים על מסוכנות ברמה הגבוהה ביותר מצידה של החשודה. אמנם היחסים המשפחתיים מורכבים ומרובי סכסוכים. הדבר מקשה על התקדמות החקירה וגורם לכך שהיחידה החוקרת נדרשת לחקור עדים רבים ביחס להתנהגות החשודה ובני המשפחה בסיטואציות שונות".

עוד כתב השופט "בדו"ח שהוצג לי היום מפורטות פעולות רבות לביצוע. אינני סבור כי עילת המעצר העיקרית בשלב זה היא עילת השיבוש הואיל ורוב הפעולות יהיה קשה לחשודה לשבש. העילה העיקרית היא עילת המסוכנות כאמור לעיל  ולא ניתן להמשיך ולנהל את החקירה כאשר החשודה נמצאת בחלופת מעצר כלשהי".

נזכיר כי העיתונאית נעצרה לאחר שביום חמישי לפני שבוע הגיעה אמה לבית החולים מאיר בכפר סבא במצב קשה, כשהיא סובלת מכוויות בראשה שנגרמו משמן רותח. נציגי בית החולים דיווחו למשטרה שעצרה את בתה יום למחרת.

העיתונאית מכחישה וטוענת כי מדובר היה בתאונה. "מעדתי על שואב אבק רובוטי – והשמן הרותח נשפך על אמי", אמרה אולם, לטענת המשטרה, הפציעות אינן עולות בקנה אחד עם גרסתה.