זירת האירוע
זירת האירועצילום: מד"א

שלושה חיילים נפצעו הערב (שלישי) בפיגוע דריסה סמוך לישוב דולב בבנימין. המחבל הדורס נורה וחוסל על ידי כוח צבאי שהיה במקום.

בפיגוע נפצע חייל באורח קשה והוא פונה לבית החולים תל השומר במסוק. שני חיילים נוספים נפצעו באורח קל עם חבלות בגפיים ופונו לביה"ח הדסה עין כרם בירושלים.

פאראמדיק מד"א רפי פרג'ון סיפר, "כשהגענו למקום ראינו צעיר כבן 20 מטופל ע"י כוח רפואה של צה"ל. הוא היה בהכרה מעורפלת וסבל מפגיעה רב מערכתית. העלינו אותנו לניידת הטיפול הנמרץ ותוך כדי הפינוי לחבירה עם מסוק שנחת בסמוך המשכנו להעניק לו טיפול רפואי כשמצבו מוגדר בינוני עד קשה".

מאיר מזרחי, תושב נחלאות בירושלים, אביו של אחד החיילים שנפצע אמר: "חזרתי מהעבודה והבת שלי התקשרה והודיעה לי שאקח מונית ואסע מייד להדסה עין כרם כי הבן שלי נפצע. הגעתי לכאן וראיתי את הבן שלי, הוא נפצע ברגל, קצת בשוק אבל נראה לי שהוא בסדר".

"אני מכיר מקרוב את הפגיעה של ארועי טרור, לצערי לפני עשר שנים אחותי ובעלה נרצחו בפיגוע בגוש קטיף, בשבוע הבא זה יום האזכרה למותם. אני שמח שהילד בסדר ומטפלים בו כאן, נאחל לו רפואה שלמה וכמובן לכל הפצועים", הוסיף האב.

עדכון מצב הפצועים בהדסה עין כרם

בתוך כך, כוחות הביטחון עצרו הלילה את המחבל שביצע את פיגוע הדקירה אמש בשער האריות שבירושלים ונמלט.

המחבל, בן 18 תושב יו"ש, אותר על ידי כוחות משטרה ומשמר הגבול בזמן שהסתתר באחת מסמטאות העיר העתיקה. בתחקור ראשוני שעבר בידי כוחות הביטחון הודה המחבל בביצוע הפיגוע.

מצבו של בן ה-60 שנפצע בפיגוע מוסיף להיות בינוני ויציב. אמש הוא פונה על ידי צוות מגן דוד אדום לבית החולים שערי צדק כשהוא בהכרה.