ד"ש מהגלובוס

בכל חודש מקבלים אלפי חברי ארגון ''לב העולם'' חבילות עם מגוון מוצרים מיהודה ושומרון במטרה להביע את תמיכתם במדינת ישראל וביצרנים.

בחבילה האחרונה חיכתה לחברי הארגון הפתעה נעימה הקשורה ליום העצמאות ה-68 למדינת ישראל – דגל ישראל. בתוך מספר שעות קיבלו בהנהלת הארגון עשרות תמונות של אוהבי ישראל מניפים בגאווה את דגלי ישראל בגרמניה, קנדה, ארה"ב, הולנד, נורווגיה ועוד.

ארגון ''לב העולם'' שקם לפני כשלוש שנים שם לו למטרה לסייע לעסקים קטנים ביהודה ושמרון, בגליל ובגולן, לשרוד את החרם הכלכלי שהטילו מדינות העולם, ולהילחם בחרם בהקשר של מדינת ישראל בכלל.

איך זה עובד? בכל חודש רוכש הארגון מגוון רחב של מוצרים מבעלי עסקים מיהודה ושמרון, הגליל והגולן. את המוצרים הם מסדרים בחבילות ומוכרים אותם לאלפי לקוחות השותפים לדרך המתגוררים בחו"ל - נורבגיה, שוודיה, איטליה, ארה"ב, גרמניה ועוד.

כל חבילה מכילה מוצרים שונים ומגוונים החל ממוצרי מזון (שוקולדים, יינות משובחים), תכשיטים, מוצרי קוסמטיקה אורגנית, מזכרות ואף אביזרים לקישוט הבית.

הארגון נמצא בגדילה מתמדת עם למעלה מאלף שותפים פעילים הרוכשים מוצרים באופן חודשי לצד אלפי פעילים תומכי ישראל אשר נרתמים למאמץ ההסברתי בעולם בעזרת הרשתות החברתיות. ככל שמספר התומכים גדל, כך הארגון מצליח לרכוש כמות גדולה יותר של מוצרים ולחזק עסקים רבים יותר.

עו"ד נתי רום, מייסד ''לב העולם'', העוסק בהסברה למען ישראל ברחבי העולם, אמר כי "לרגל יום העצמאות ה-68 של מדינת ישראל החלטנו בארגון 'לב העולם' להכניס לחבילות שאנו שולחים לתומכינו דגלי ישראל.

"במשך כשלוש שנים רתמנו אלפי שותפים לארגון מכל רחבי העולם. זכינו לקבל מסות גדולות של אהבה ותמיכה במדינת ישראל, אך הפעם הופתענו לגלות כי מעבר לתמיכה יש גם תחושה גדולה של גאווה. קיבלנו עשרות תמונות של חברי הארגון מכל מקום בעולם, מניפים את דגלי ישראל לעיני כל. אין זה דבר של מה בכך", הוסיף.

לדבריו, ארגון ''לב העולם'' פועל רבות לגשר על הפער בין מסכת השקרים המופצים מידי יום על ידי גורמים אנטישמיים הרוצים לפגוע במפעל הציוני לבין האמת של אנשי ארץ ישראל החיים בפשטות ובאמונה. ''אנו מאחלים לכל המוני ישראל חג עצמאות שמח, ולהמשיך לדבוק בדרך בה הלכו אבותינו על אדמת הקודש ובחיזוק המפעל הציוני".