אצטדיון אולד טראפורד טעות שעלתה ביוקר
אצטדיון אולד טראפורד טעות שעלתה ביוקרצילום: רויטרס

אנגליה סוערת ביום שאחרי ביטול משחק הכדורגל בין מנצ'סטר יונייטד לבורנמות', משחק שאמור היה להתקיים אמש באצטדיון אולד טראפורד במסגרת מחזור מספר 38 ואחרון בליגת העל האנגלית, ה'פרמייר-ליג'.

סיבת הסערה היא כי ביטול המשחק נבע בשל טעות אנוש חמורה ביותר, וכשל חמור, כך על פי טוני לויד, מפקד המשטרה במנצ'סטר. 

כזכור, אמש כחצי שעה בלבד לפני מועד שריקת הפתיחה במשחק הליגה האחרון של מנצ'סטר יונייטד שאמור היה לקבוע אם זו לא תצליח בפעם השניה ברציפות להעפיל לליגת האלופות, הודיעה משטרת מנצ'סטר על ביטול משחק הליגה. הסיבה: חפץ חשוד שנמצא בתא השירותים של יציע "סר אלכס פרוגוסון", באצטדיון הפאר אולד טראפורד. 

לאחר פינוי כלל האוהדים מתחומי האצטדיון, פוצצו חבלני המשטרה המקומית את החפץ החשוד ומצאו כי אכן היה מדובר במטען. באנגליה כבר פרסמו כי פיגוע רב נפגעים נמנע באצטדיון האנגלי, אך לאחר בדיקת החפץ התברר כי מדובר במטען דמה בלבד.

על פי מפקד המשטרה בעיר, החפץ שכלל מכשיר סלולארי וחוטי חשמל מבצבצים, הושאר בטעות על ידי חברה פרטית שערכה תרגיל דמה באצטדיון ימים ספורים לפני המשחק, אך לא זכרה לקחת את מטען הדמה. הדבר גרם למבוכה גדולה באנגליה ובמשטרת מנצ'סטר מבקשים לפתוח בחקירה בהולה שתבדוק את מה שהתרחש.

בינתיים נדחה המשחק בין יונייטד לבורנמות' ליום שלישי בשעה 20:00, שעון אנגליה, אך יונייטד מצידה כבר יודעת - אין להם על מה לשחק בשל ניצחון היריבה העירונית מנצ'סטר סיטי אמש והעפלתם לליגת האלופות על חשבונם. 

בקבוצת הכדורגל של יונייטד אמרו כי הם יחזירו את הכסף לכל בעלי הכרטיסים, וכי הכניסה למשחק תהיה בחינם לשתי קבוצות האוהדים, בשל אי הנוחות שנגרמה להם.