אוהדי חיפה. רכשו כרטיסים בעזרת לינק שדלף
אוהדי חיפה. רכשו כרטיסים בעזרת לינק שדלףצילום: באדיבות האתר הרשמי של מכבי חיפה (ראובן כהן).

שבוע למשחק גמר גביע המדינה שבכדורגל, והכאוס חוגג. משחק הגמר שיפגיש בין מכבי חיפה למכבי תל אביב יתקיים בשבוע הבא באצטדיון טדי שבבירה, וככל שמתקרב מועד המשחק מתגלות עוד ועוד תקלות ומחדלים בכל הקשור לכניסת אוהדי שתי הקבוצות ולרכישת הכרטיסים. 

האצטדיון בטדי מכיל כ-30,000 מקומות ישיבה, ובהתאחדות לכדורגל הקצו בתחילה לכל אחת משתי הקבוצות שהעפילו למשחק הגמר כ-12,500 כרטיסים. 

ראשי הקבוצות פנו בדרישה להתאחדות להפשיר את 5,000 הכרטיסים הנותרים, זאת מאחר שהביקוש לכרטיס למשחק רב מאוד ומעורר עניין אצל אוהדי שתי הקבוצות. בהתאחדות החליטו שלא להפשיר את הכרטיסים לטובת אוהדי שתי הקבוצות, אלא מחצית מסך הכרטיסים שנותרו, כ-2,500 מהם, יוצאו למכירה לאוהדים שאינם נמנים על שני מחנות האוהדים של חיפה ושל תל אביב. 

מלבד העובדה כי בדיקת דבר זה אינה אפשרית, והעובדה כי לבסוף בהתאחדות לכדורגל השאירו לעצמם כ-2,500 כרטיסים נוספים מבלי להודיע על כך, כעת מתגלה מחדל נוסף השייך להתאחדות לכדורגל. מבדיקה עולה כי ארבעה ימים לפני שבהתאחדות לכדורגל פתחו את מכירת הכרטיסים הנותרים, רובם, כ-1,800 מתוכם, כבר אזלו, זאת בשל מחדל אבטחתי. 

מסתבר כי כבר לפני ארבעה ימים דלף ברשתות האינטרנט הלינק המיוחד של מכירת הכרטיסים, וזה הגיע לידי אוהדי מכבי חיפה שהעבירו ברשתות החברתיות ובקבוצות הסגורות שלהם הודעה על כך, וכך אזלו להם 1,800 כרטיסים כשנותרו רק 700 למכירה. 

המספר הקטן של הכרטיסים שנותרו למכירה לבסוף אינו מספק, לא את אוהדי שתי הקבוצות ולא את ההתאחדות לכדורגל. האם מישהו בהתאחדות ישלם את המחיר על כך? בהתאחדות כמו בכדורגל הישראלי כולו, אף אחד לא לוקח אחריות.