אוהדי באר שבע. זועמים שוב
אוהדי באר שבע. זועמים שובצילום: פלאש 90

אחרי משחק קבוצתם בשבוע שעבר מול מכבי חיפה שמנע מהם להגיע בשל העובדה כי זה החל בשבת, שוב אוהדי באר שבע זועמים לקראת משחק קבוצתם. הפעם מקור הזעם הוא משרד הכרטיסים. 

אמש פרסמו ראשי המועדון האדום מבירת הנגב, בעמוד הפייסבוק הרשמי של הקבוצה, כתובת של אתר אינטרנט לטובת עשרות אלפי האוהדים שרוצים לרכוש כרטיס למשחק האחרון של העונה של הקבוצה בליגת העל, המשחק שבסופו עשויה באר שבע לזכות באליפות המדינה, לאחר 40 שנה. 

כמו במקרי עבר, גם הפעם האתר קרס, ואוהדים שכן הצליחו לקבל מענה סיפרו כי נאמר להם שכלל הכרטיסים נמכרו בתוך פחות מ-3 דקות. גם בקבוצה אומרים כי הכרטיסים נמכרו כולם תוך דקות ספורות ומשמעות הדבר היא שהאתר נסגר ולא קרס, אך עם זאת לא פרסמו בקבוצה כלל את מספר הכרטיסים שהוקצו עבור אוהדי הקבוצה. 

בתגובה לזעמם של האוהדים שטוענים כי ראשי הקבוצה, בעלי חברת הכרטיסים ובכירים בעיריית באר שבע הם אלה שלקחו לעצמם ולמקורביהם את הכרטיסים שהוצאו למכירה, הודיע ראש העירייה רוביק דנילוביץ' כי יעמיד לרשות האוהדים שלא הצליחו לרכוש כרטיס למשחק, מסך ענק ברחבת העירייה עליו יוקרן המשחק. 

"אנו ערים לרצון של רבים מכם לרכוש כרטיס למשחק הכדורגל במוצאי השבת, ומודעים לכך שהאפשרות מוגבלת מאוד" כתב ראש העיר דנילוביץ' בחשבון הפייסבוק שלו. "מתוך כוונה להפחית את הלחץ ומתוך רצון לאפשר לתושבי העיר ולאוהדי הקבוצה שלא הצליחו להשיג כרטיס לצפות במשחק וליצור חוויה משותפת, החלטנו בעירייה להעמיד לרשותכם מסך ענק ברחבת העירייה". 

גם החלטה זו של דנילוביץ' לא מתקבלת בחיבוק מצידם של אוהדי הקבוצה שטענו לשחיתות בעירייה ובקרב ראשי הקבוצה וחברת הכרטיסים. 

שחיתות, בעיה טכנולוגית או מכירת כרטיסים מהמהירות שידעו קבוצות ליגת העל שבכדורגל?