מקטמנדו אל משבט המיוחד בבני עקיבא

משפחתם של שליחי חב"ד בקטמנדו בנפאל חזקי וחני ליפשיץ שהו מספר חודשים בישראל ולאחרונה חזרו להמשך השליחות בתפוצות.

המשפחה הגיעה לארץ לאחר רעידת האדמה החזקה שפקדה את נפאל והשהיה הממושכת בישראל הביאה את חני לחפש מסגרת מתאימה לבתה חלי בת ה-14 – נערה עם צרכים מיוחדים.

חני שמעה על שבטי "יובל" בבני עקיבא, נוצר הקשר עם הרכזת הארצית אוריה חזן וחלי השתלבה תוך ימים בסניף "בית וגן" בירושלים - מוקפת חום ואהבה ע"י המדריכים והחניכים.

"ערך בסיסי ביהדות הוא - הכרת הטוב - לדעת להכיר תודה לכל מי שעושה לך טוב", כתבה חני ליפשיץ בפוסט מרגש בפייסבוק, "לכן אני חשה צורך לכתוב את הדברים הבאים : תנועת 'בני עקיבא' אינה הבית הטבעי שלנו .מעולם לא היינו חברים בה. בביקור הנוכחי שלנו בארץ חיפשנו מסגרת חמה וחוויתית לחלי היקרה והקסומה שלנו".

"זו הפעם הראשונה בה שמענו על 'שבט יובל' - שבט הנמצא בתוך הסניף ומשלב ילדים עם צרכים מיוחדים", סיפרה חני, "ימים ספורים חלפו מאז ששוחחתי עם הרכזת הארצית והנה חלי הפכה להיות חלק בלתי נפרד מהמקום. נעטפת בחברות גדולה , אהבה ומסירות על ידי המדריכים והילדים בסניף בני עקיבא בית וגן. הבוקר ביקרתי במשרדיה הראשיים של תנועת בני עקיבא ונפגשתי עם הרכזים הארצים של החינוך המיוחד.  הודיתי לכל אחד מהם באופן אישי על עבודת הקודש שהם זוכים לעשות. יש להם הרבה מאוד על מה להיות גאים!! כעת אנו בודקים את האפשרות של פתיחת שבט יובל בקטמנדו..למה לא בעצם?!"

פרק של "תרבות דיבור" עם חני ליפשיץ ישודר בסוף השבוע