כך צריך להיראות משחק ראשון של פלייאוף. הפועל ת"א, קבוצת מרכז טבלה - הצליחה למתוח את האלופה מירושלים במשך משחק שלם, גררה אותו להארכה - ונכנעה ממש בהתקפה האחרונה.

זה נגמר בניצחון 97-99 למארחים מירושלים שמובילים בסדרת רבע הגמר 0-1.

אבל בדיוק כמו אצל מכבי תל אביב - ירושלים תצטרך לעשות חושבים אחרי המשחק הזה. האדומים מהבירה לא הצליחו לעצור את נייט רובינסון - שהראה את איכות ה-NBA שהוא נושא בחובו וסיים את המשחק עם לא פחות מ-46 נקודות.

דווקא ירושלים פתחה את המשחק היטב עם ריצת 0-8, אבל רביב לימונד, סימונס ואלן נכנסו לעניינים וצימקו עד לסוף הרבע את היתרון הירושלמי, 16-20.

ירושלים פתחה את הרבע השני בסערה ודאנקן שעלה מהספסל סייע לה לפתוח פער דו ספרתי. נייט רובינסון לקח עליו את המשחק בצד השני - והחברים פשוט פינו לו את הדרך וסייעו לו. התל אביבים הצליחו לצמק עד למחצית - שהסתיימה בהובלה ירושלמית 43-46.

הרבע השלישי היה צמוד לכל אורכו - כשהיתרון זז מצד לצד. עד לסוף הרבע הצליחו התל אביבים לייצר לעצמם יתרון של 5 נקודות לקראת דקות ההכרעה.

הפועל ת"א ניסתה לנצל את המומנטום. הולמן שעשה את ההבדל עבור הירושלמים מתחת לסל, נעלם דווקא בדקות האלה - כשרובינסון בעיקר ורות'בארט לצידו שומרים את היתרון. אי.ג'יי רולנד היה זה שבמהלכים טובים צימק את הפער.

הולמן הצליח להשוות קצת פחות מ-3 דקות לסיום, הפועל תל אביב לא ויתרה - וגם כשהיה נראה 15 שניות לסיום שהיא בדרך להפסד, הישווה רובינסון בסל אדיר וכפה הארכה, 86-86.

רובינסון ורונלד ירו משני הצדדים, אבל רגע ההכרעה הגיע 24 שניות לסיום ההארכה, כשרביב לימונד הישווה את התוצאה 97-97. ירושלים הלכה על התקפה אחת - טימור החטיא, אבל אף אחד לא הצליח לעצור את הולמן שבלייאפ פשוט השאיר את הניצחון בירושלים.

במשחקים נוספים: מכבי ת"א ניצחה במשחק צמוד את בני הרצליה 75-76, הפועל אילת גברה בחוץ על נהריה 82-75 ומכבי חיפה נכנעה למכבי ראשל"צ 71-69.