אלישע לוי
אלישע לויצילום: האתר הרשמי - הפועל ב"ש

אלישע לוי, מאמן נבחרת ישראל מגיב הערב לזכייה ההיסטורית של הפועל באר שבע באליפות ומצהיר כי אין ראויה ממנה העונה לכך.

"התואר היום מגיע לאחר תהליך ממושך, ומהווה הוכחה לכך שבכדורגל אין קיצורי דרך. אני שמח בשמחת האוהדים, העיר, הבעלים, השחקנים והצוות המקצועי בראשות ברק בכר על הזכייה. אין לי ספק כי גם בשנים הבאות באר שבע תתמודד על כל תואר וברור לי כי המועדון ימשיך להתפתח", הוסיף לוי.

לדבריו, "מדובר בקבוצה שנמצאת כל הזמן במגמת שיפור ובמועדון שרק הולך ומתפתח. זה בהחלט דבר חשוב לכדורגל הישראלי וגם נבחרת ישראל תצא נשכרת מכך. חיבוק גדול לחברים הרבים וברכות מקרב לב לאלופה החדשה שלנו".

עופר עיני, יו"ר ההתאחדות לכדורגל אמר כי "זהו יום חג עבור העיר באר שבע, אוהדי הקבוצה והכדורגל הישראלי כולו".

"הברכות מגיעות בראש ובראשונה לבעלים, אלונה ברקת, שהשכילה בסבלנות ובחכמה לבנות מועדון מפואר למרות לא מעט קשיים בדרך. אני מקווה שאנשים ונשים נוספים יאמצו את הדרך הזאת ויצטרפו לכדורגל. החברה הישראלית והכדורגל שלנו צריכים היום להיות גאים בזכייה של באר שבע ובבשורה שמגיעה עמה", אמר עיני.

הוא ציין כי "זאת היתה עונה מצוינת עבור ליגת העל וביום שלישי אני משוכנע כי גמר גביע המדינה בין מכבי ת"א למכבי חיפה חייב להיות אקורד סיום שיעשה את כולנו גאים בכדורגל שלנו".

שרת הספורט מירי רגב אמרה כי "ארבעים שנה המתינו אוהדי הפועל באר שבע והעיר כולה לחזור לקדמת הספורט הישראלי והערב זה קרה -  בירת הנגב הפכה לבירת הכדורגל".

"אני מברכת את הקבוצה על זכייתה באליפות המדינה ומברכת את אלונה ברקת על מפעל חיים ספורטיבי וחברתי שראוי לכל שבח. כבוד גדול מגיע גם למכבי תל אביב על שנתנה פייט ראש בראש דברי השרה רגב.

גם סגן שר הביטחון, הרב אלי בן דהן, לו עבר כשחקן בנוער הפועל באר שבע בירך את האלופה החדשה. "אני שמח בהנחייתה של הליגה לקיים את משחקי האליפות במוצ"ש, כך יכולתי לצפות בזכייתה של הפועל באר שבע באליפות. באר שבעי הוא לעולם באר שבעי. כבוד".

מי שהצטרף אל הברכות הוא ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת. ברקת הוא גיסה של אלונה, בעלי הקבוצה מבירת הנגב. בחשבון הטוויטר שלו צייץ ברקת, "אלונה גיסתי האהובה, עשית את זה!".