ניר ברקת
ניר ברקתצילום: יונתן סינדל, פלאש 90

פרסום ראשון. ראש העיר ירושלים ניר ברקת הורה לקיים כמתוכנן את אירועי "יום הסטודנט" לדתיים ולחרדים ביום ירושלים.

בעקבות התערבותו של ראש העיר, יוכלו הסטודנטים הדתיים והחרדים בירושלים ליהנות ממופע של אודי דוידי ועידן עמדי שיתקיים במקביל לאירועי "יום הסטודנט" בגן סאקר שמיועדים לסטודנטים שאינם דתיים.

כזכור, בערוץ 7 דווח הבוקר כי היועץ המשפטי של העירייה הורה בתחילה לבטל את המופע בשל העובדה שתוכננה בו הפרדה בין נשים וגברים באמצעות מחיצה בקהל.

סגן היועץ המשפטי לעירייה חיים נרגסי טען כי "על כל רשויות המדינה לרבות רשויות מקומיות להימנע מקיום אירועים עם הפרדה מגדרית בין נשים וגברים. איסור ההפרדה הוא גם אם מדובר באירוע לציבור שמעוניין בכך כמו לכאורה  במקרה שלפינו''.

כאמור, בעקבות התערבות אישית של ראש העיר ברקת, האירוע לדתיים ולחרדים יתקיים כמתוכנן וכל סידורי ההפרדה במקום יהיו באחריות אגודות הסטודנטים.

יופיע כמתוכנן. אודי דוידי במופע
יופיע כמתוכנן. אודי דוידי במופעצילום: לירון מולדובן

מעיריית ירושלים נמסר: ''האירוע לציבור הסטודנטים הדתיים והחרדים יתקיים כמתוכנן.  העירייה פועלת על פי הנחיות היועץ המשפטי לממשלה ואינה כופה הסדרי הפרדה, אך הסטודנטים רשאים כמובן לשבת ולרקוד בהפרדה ולחגוג על פי רצונם''.

יו"ר אגודת הסטודנטיות של המרכז האקדמי לב (קמפוס טל), הודיה שנה, מסרה בתגובה: ''אגודת הסטודנטים ו-5,000 הסטודנטים הדתיים במרכז האקדמי לב מברכים על החלטת ראש העיר ניר ברקת לקיים את אירוע יום הסטודנט לדתיים כמתוכנן, בפעם הראשונה בהיסטוריית העיר ירושלים''.