לברון ואירווינג הלילה. בדרך לגמר שישי ברציפות?
לברון ואירווינג הלילה. בדרך לגמר שישי ברציפות?צילום: רויטרס

אין כמו בבית. טורונטו ראפטורס למדה זאת על בשרה הלילה (בין רביעי לחמישי), כשהובסה על ידי קליבלנד קאבלירס בסדרת גמר המזרח של ה-NBA בתוצאה 78:116.

הניצחון הלילה של שחקני הקאבס לא הוטל בספק ולו לרגע אחד, כשכבר אחרי מחצית אחת הובילו ב-34 נקודות, בדרך למאזן של 3 ניצחונות בסדרה בין השתיים. עם מאזן כזה, קליבלנד מתקרבת אל גמר ליגת הכדורסל הטובה בעולם, ליגת ה-NBA.

קליבלנד, שלא הפסידה במשחקי הפלייאוף עד שהגיעה לאולמם של הקנדים, מחזיקה ביתרון הבייתיות, וכעת כשנראה שהקנדים לא יכולים לנצח באולם האורקל ארינה, אולמם של שחקני קליבלנד, נראה שסדרת הגמר בין השתיים היא רק עניין של זמן עד שתוכרע בעליה של הקאבס.

כאמור, המשחק נגמר כבר עם הירידה למחצית כשקליבלנד ירדה ממנו כשהיא ביתרון 34 נקודות, אך גם אז לא עצרו שחקני הקאבס, ועם סיום הרבע השלישי, כשלוח התוצאות הראה 60:100 לקליבלנד, ההפרש הגדול ביותר בגמר אזורי מאז 1990, החלו שחקני קליבלנד לקבל מנוחה בכדי להתכונן לקראת המשחק השישי, בסופו יכולים אלה להעפיל אל גמר הליגה.

בעוד שאצל טורונטו כולם נעלמו כשדמאר דרוזאן סיים עם 14 נקודות בלבד, קייל לאורי עם 13 וביסמאק ביומבו, שקטף 40 כדורים חוזרים בשני המשחקים האחרונים בקנדה, סיים את המשחק עם ארבעה בלבד, אצל הקאבס שלושת השחקנים המובילים בלטו.

לברון ג'יימס סיים עם 23 נקודות, 8 אסיסטים ושישה ריבאונדים ב-32 דקות של משחק. קווין לאב סיים עם 25 נקודות וגם אירווינג הצטרף לחגיגה כשקלע 23 נקודות.

אחרי שני הפסדים רצופים באולם שבקנדה. שחקני הקאבס עם צעד משמעותי בדרך לגמר הליגה בפעם השישית ברציפות.