צריך להשוות את מובילי ה-BDS לנאציםניצן קידר, ניו יורק

יועץ התקשורת והאסטרטגיה רוני רימון השתתף בשבוע החולף בכנס נגד ה-BDS שארגן שגריר ישראל באו"ם דני דנון - ואף הדריך קבוצות של סטודנטים כיצד להילחם בתופעה.

"אנחנו צריכים לרדוף אנשי BDS באופן אקטיבי", אומר רימון לערוץ 7 ומוסיף, "אנחנו צריכים להילחם נגדם וגוף, אוניברסיטה או חברה מסחרית שמחרימים את ישראל - צריכים להוקיע אותם, לחשוף אותם ולבייש אותם".

לדבריו יש לגרום לכך שמי שנכנע ל-BDS, כל העולם ידע שהוא תומך בכוונה להשמיד את יהודי העולם.

נאציזם מודרני

רימון גם תומך בצעדי מאבק חריפים. "אני חושב שההשוואה בין BDS לנאציזם לא צריכה להישאר רק בחדרי ההרצאות. אני חושב שמה שצריך לעשות זה פשוט לגרום לכך שכל אדם שתומך ב-BDS, אנחנו - מדינת ישראל והיהודים בכל רחבי העולם - ישימו עליו את התווית של נאציזם מודרני.

"כך שכל מנהל מפעל או חברה או רשת סופרים - ידע שכשהוא מחרים את ישראל בגלל ה-BDS, תהיה עליו תווית של נאצי מודרני. אני חושב שחלק גדול מהאנשים לא כל כך מתלהבים מזה שיש עליהם תווית כזאת".

"אני חושב שזה חלק מהמעבר מהגנה להתקפה", מבהיר רימון, "פשוט צריך להשוות את האנשים האלה לנאצים - כי בעצם הם החיו מחדש את תורת הגזע, שצריך להשמיד את היהודים רק בגלל שהם יהודים''.

רימון מדגיש, ''כל השאר זה סתם מלים יפות שבאות לכסות על הדבר הזה. זאת העובדה, אותה צריך להראות וצריך לרדוף את האנשים ולהשוות אותם בפירוש ובלי להתבייש לנאצים שלפני 70 ו-80 שנה".