אליה ויינגוט
אליה ויינגוטצילום: באדיבות המשפחה

אודיה וינגוט, אמו של הפעוט אליה ז"ל שנשכח בשבוע שעבר ברכב באשדוד ונפטר כותבת לו במלאת סיום ימי "השבעה" עליו.

"אלוקים שלי, אבא שבשמיים , אבא רחמן שלי... מקבלת אני על עצמי לא להרהר יותר. לא לשאול ולא לנסות להבין. נסתרות הן דרכיך. כולך חסד ורחמים, טוב ומיטיב לכל".

"ברגעים הקשים שלי ניסיתי להאחז במשהו. ולו הקלוש ביותר כדי לא לאבד את שפיותי, כדי להצליח לשרוד עוד יום. הכאב צף כל שבריר ושבריר אין מזור אין תרופה אין נחמה. הלב שלי כרסיסים! אני לא אני. אילולי האמונה התמימה שבך".

"אליה שלי!! אתה יודע?! גרמת להתחזקות עצומה לאהבת אחים מעין כמוהה לאיחוד עצום לזעזוע והמון המון דמעות וכאב, נתת לי/לנו להבין שזכינו להיות במחיצתך שנה ושלושה חודשים... זכינו!".

"צדיק של אמא עד עכשיו עשיתי הכל בשבילך.. הכל. מתחננת ממך, מעכשיו הגיע הזמן שלך לשמור עלי לשמור על עמ'י. שלא יראה צער ולא בכי! לעד!".

"בבקשה ממך אליה שלי", הוסיפה האם בכאב גדול, "תתחנן לפני בורא עולם תדרוש ותבקש לביאת משיח.. כבר אין בנו כח! אין! תהיה מליץ טוב בעדינו תתחנן בשבילנו לגאולה.

"אליה שלי, הכאב והצער שהשארת מאחריך בלתי ניתן לתיאור. זעזעת את כל עמ"י. בבקשה!!! תרעיד את כיסא הכבוד! יש לך את הכוח. אין לי ספק בעניין!! אני רוצה משיח...אני רוצה אותך איתי!.

החיוך הכובש שלך מלווה אותי תמיד... השובבות שלך נמצאת בכל פינה בבית ולא מעכלת שלא עוד...
אני אוהבת אותך אוצר שלי! אוהבת מתגעגעת מדמיינת אותך תמיד.. אתה החיים שלי! תשמור עלינו אליה... יש לך את הכח!"

היא הוסיפה, "ביקשתי מכל אדם שפגשתי ללמוד , להתפלל, לברך לעילוי נשמתך ואני בוודאות יודעת שזה מתנות שנשלחות לך ישירות לשמיים!!

אני בטוחה שטוב לך מלאך שלי.. והכי שמחה בשבילך! מחכה ליום שניפגש ואראה שוב את הגומות הממיסות שלך ואחבק אותך בכל הכח ! אוהבים אותך הכי בעולם, אבא ואמא אוראלי אבי ואוריה...

האם פנתה לעם ישראל: "אין לנו מילים להודות לכל עמ"י שהגיע ותמך ועזר והקשיב ונתן את כל כולו בשבילנו! אין על העם שלנו!! בטוחה שאליה רואה את האחדות הזו וזה עושה לו טוב! בואו נשמור על האחדות הזו..אליה אימא ואבא אוהבים אותך!".