אריה דרעי
אריה דרעיצילום: פלאש 90

שר הפנים ויו"ר ש"ס אריה דרעי דורש מראש הממשלה נתניהו לבטל את מינויו של רמי סדן ליו"ר חדשות 10, לאור התבטאותו בפני חברי הדירקטוריון, כפי שנחשף הבוקר (שלישי) בעיתון ''הארץ''.

על פי הדיווח בעיתון, סדן אמר לחברי הדירקטוריון "אני כמוכם באליטה שונא את תנועת ש"ס ואת הגנב אריה דרעי. אנחנו כאליטה צריכים לפרוץ את המעגלים של הערוץ, לפנות לקהל של ש"ס, למסעודה משדרות".

דרעי הגיב בחריפות, ''מצביעי ש״ס אינם סרח עורף, מצביעי ש״ס הם מאות אלפים של מזרחיים שהחליטו להתאגד ולהרים את ראשם כדי למגר מן העולם תופעות כמו רמי סדן. אנחנו כאן בשביל להישאר, אנחנו כאן בשביל לומר לאנשים כאלה שבישראל 2016 לא נעבור לסדר היום על התבטאויות כאלה. לא בפומבי ולא בישיבת דירקטוריון סגורה''.

יו"ר ש"ס קורא לראש הממשלה נתניהו המכהן גם כשר התקשורת, לחברי הממשלה ולחברי הכנסת להשמיע את קולם. "לכל אנשי התקשורת מכל כלי התקשורת להתעלות מעל אינטרסים אישיים ולגנות את הגזענות הזו בכל פה, אסור לשתוק.

"היום זה נגד המזרחיים ונגד המסעודות משדרות ומחר זה יהיה נגד ציבורים אחרים. התקפה בזויה כזו נגד ציבור שלם רק בשל מוצאו, לא יכולה לעבור לסדר היום בשום צורה", הוסיף שר הפנים דרעי.