בוחרים. נצרת עילית
בוחרים. נצרת עיליתצילום: נתי שוחט, פלאש 90

תושבי נצרת עילית בוחרים היום (שלישי) ראש עיר.

אלכס גדלקין, לשעבר ראש עירית נצרת עילית, שהסיר בימים האחרונים את מועמדותו, תומך במנכ"ל הכנסת לשעבר רונן פלוט שמתמודד מול נתנאל טוויטו.

גדלקין אומר לערוץ 7, כי נצחון של פלוט יוביל את נצרת עילית קדימה, "נצרת עילית צריכה יציבות שלטונית, אדם בעל נסיון, וקשרים נרחבים לטובת נצרת עילית, ולכן שמתי את האגו שלי בצד. אני מקווה שלאור מצבה הקשה של העיר, כולם יצאו להצביע".

לדבריו, פלוט - כמועמד מטעמו של ראש הממשלה, מביא המון ניסיון לעיר. "לפני שהוא היה מנכ"ל הכנסת ומנכ"ל משרד הקליטה, הוא כיהן בתפקידים בכירים בנצרת עילית. הוא היה ראש מועצת הפועלים וגר שנים רבות בנצרת עילית. כל שרי הממשלה וגם ראש הממשלה תומכים בו והוא זה שיכול להצעיד את בירת הגליל קדימה, כי העיר הזאת חייבת דחוף עזרה. אני גם הייתי ראש עיר, אני יודע עד כמה זה חשוב הקשר למשרדי הממשלה ולראש הממשלה".

גדלקין מקווה שהיום בחצות נצרת עילית תעלה על דרך חדשה, "המטרה היא שהאוכלוסייה היהודית לא תנטוש את העיר, אנחנו מצפים לקידום החלטות ממשלה על הגדלת העיר ובנייה של דירות מגורים ודירות למשתכן, כמו כן חשוב מאוד לקדם את הרכבת לכאן ולבנות כביש עוקף כפר כנא".