גפני. עוזב את הבירה
גפני. עוזב את הבירהצילום: לירון מולדובן, מנהלת הליגה

אחרי מאמן הקבוצה דני פרנקו, כעת גם תורו של הזר הבולט של האלופה היוצאת, הפועל ירושלים לעזוב את הקבוצה מהבירה.

טוני גפני הגיע לפני שנתיים לישראל לקדנציה שניה, בעיקר בלית ברירה ובשל העובדה כי מועד החתמת השחקנים למשחקי קדם היורוליג עמדו להגיע אל סיומם ובירושלים לא מצאו שחקן מתאים.

שנתיים לאחר מכן, וטוני גפני הוא יקיר האוהדים הירושלמים. השחקן הגמלוני מעט, שהיה כבר לא פעם עם רגל וחצי מחוץ למועדון האדום מירושלים בשל העובדה כי אינו מספק את הסחורה הפך לאחד השחקנים הזרים האהובים ביותר במועדון, אם לא האהוב מכולם כשזה סיפק משחק הקרבה משובח בשני צידי הפרקט, יד רכה לשלוש והמון מהלכים מרהיבים.

מחר (שני) יעזוב גפני את ישראל ואת המועדון האדום, כשכל הנראה לא ישוב עוד זה להפועל, ואולי לישראל בכלל. הפורוורד האמריקאי שזכה בעונה שעברה עם המועדון האדום בתואר האליפות ההיסטורי, תואר אותו איבדו אלה העונה לפני ימים ספורים למכבי ראשון לציון, פרסם בחשבון האינסטגרם שלו הודעת פרידה מהמועדון והאוהדים הירושלמים.

"אני כבר לא יכול לחכות לראות את המשפחה שלי", כתב גפני, "העזיבה השנה מרגישה קצת אחרת מההרגשה בשנה שעברה. אף עיר, מלבד הבית שלי, מעולם לא קיבלה אותי כמו ירושלים. השנתיים האחרונות היו פשוט מדהימות, לא פחות. בעוד אף אחד לא יודע מה יוליד יום, אני יכול לשבת ולחשוב על כמה מושלם היה הזמן שלי בארץ הקודש".

עוד כתב גפני לאוהדים, "היינו רוצים לזכות בשתי אליפויות רצופות, למרבה הצער לא הצלחנו לשמור על התואר ולעשות עוד קצת היסטוריה. העיר הזאת נתנה לי ולמשפחה שלי כל כך הרבה, אני לא יכול אפילו להתחיל להודות לכל האנשים. לא משנה לאן המשחק הזה ייקח אותי, תמיד יהיה לי רק זכרונות מדהימים מירושלים ומישראל. לאוהדים הטובים ביותר שתמכו בי בשנתיים האלה, תודה לא תספיק".