נוער
נוערצילום: רדי רובינשטיין

עדן בר, אף פעם לא ידעה מי היא. אבל היום הוא יום הולדתה ה-16, שבו תקבל את תעודת האישיות שלה ותאלץ להתמודד עם ההגדרה שמשרד האישיות נתן לה - "פשאלה"!

עכשיו עליה להחליט, האם היא מוכנה להשתתף בניסוי שבו תוכל לשנות במו ידיה את תעודת האישיות שלה וכך גם לשנות את חייה מהקצה לקצה.

סיפור על זהות, ועל הדרך שלנו להפוך להיות האנשים שתמיד חלמנו להיות. "גיל 16 זה שדה קרב, אבל אם נשרוד את הקרב הזה נהיה מוכנים להכל".

המחזה מספר את סיפור הנוער של שכונת התקווה ועוסק בשאלת הזהות שלהם, והדמוי העצמי שלהם, תשוקותיהם וחלומותיהם. הזדמנות להכיר את שכונת התקווה ואת תושביה בפן חדש ומפתיע.

פרויקט התיאטרון הקהילתי בסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין הוא ראשון ויחיד מסוגו בארץ. תלמידי הסטודיו שבשכונת התקווה, לצד לימודי המשחק המקצועי, מלווים לא פחות מ-16 קבוצות בקהילה: בני ובנות נוער בסיכון, נוער דתי, בנות גיל הזהב, ילדים פליטים ועוד.

דרך שיעורי המשחק שהם מעבירים להם, הופכים סיפורי החיים שמורכבים שלהם להצגות מרגשות המשקפות את עולמם ולא פעם מייצגות את ישראל וזוכים בפרסים בפסטיבלים נחשבים בחו"ל. חלק מהמשתתפים בפרויקט אף הופכים לשחקנים מקצועיים ומקבלים תפקידים בטלוויזיה ובקולנוע.

משתתפים (בתמונה)רעיה איסחקוב, ניסן סקירא, אורטל ברזילאי, עדן בר ואסתר יחזקאל.