טביב. יודח מתפקידו?
טביב. יודח מתפקידו?צילום: פלאש 90

האם אלי טביב, הבעלים של בית"ר ירושלים יסיים בקרוב את תפקידו ויצטרך לעזוב את הקבוצה מהבירה? בישיבת הוועדה להעברת זכויות שהתקיימה היום (רביעי) הודיע עו"ד אפרים ברק, היועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל לשלול מטביב את האפשרות לעמוד בראש הקבוצה הירושלמית.

על פי תקנון ההתאחדות לכדורגל, בעלים שלחובתו עומדות הרשעות פליליות אסור יהיה לו לעמוד בראש קבוצה. סעיף זה הוא שעשוי להביא להדחתו של טביב מהבעלות בקבוצה הירושלמית כשלחובתו עומדת הרשעה פלילית בגין תקיפת הנער עוד כשזה עמד בראש קבוצת הפועל תל אביב.

בישיבה שהתקיימה היום, ובה נכחו בין היתר השופטת לשעבר, שרה ברוש, עו"ד בוקי כצמן, יו"ר הבקרה התקציבית עופר אורליצקי, מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל רותם קמר ומנהל המחלקה המשפטית, עו"ד אמיר נבון וכן הבעלים הירושלמי מלווה בעורכי דינו, אמר עו"ד ברק כי תקנון ההתאחדות יחד עם הרשעתו של הבעלים הירושלמי חייב למנוע ממנו לעמוד בראש הקבוצה.

מנגד טענו עורכי דינו של טביב, עו"ד ציון אמיר ויורם זמיר כי צעד שכזה יפגע אנושות בקבוצה הירושלמית ולדעתם צריך להבדיל בין הרשעתו של טביב לבין הנסיבות שקדמו לה.

בין שלל הטענות של עורכי דינו של טביב ציינו אלה כי טביב אויים מצד האוהד שתקף, כשזה איים גם על ביתו, רכושו ובני משפחתו. בנוסף ציינו צמד עורכי הדין כי טביב פועל נמרצות למען הספורט והקהילה וכי זה שילם את חובו לחברה.

בשאלה הרת הגורל אם טביב יודח מתפקידו כבעלים של הקבוצה הירושלמית או לא, תכריע הוועדה שהתכנסה.