שגב. יום מאושר עבורו
שגב. יום מאושר עבורוצילום: באדיבות האתר הרשמי של הקבוצה

מאמינים בצעירים. מועדון הכדורסל של מכבי ת"א ממשיך לגבש את סגל השחקנים שילבש את המדים הצהובים כחולים בעונה הקרבה ובאה תחת אימונו של ארז אדלשטיין, כשהיום (חמישי) הודיעו במועדון הצהוב של תל אביב כי הם יממשו את האופציה על הפורוורד הצעיר והמוכשר, איתי שגב בן ה-21.

המכבים למעשה מאריכים את חוזהו של השחקן הצעיר שהצטיין כבר בעונתו הראשונה בבוגרים לשנתיים נוספות, ובכך מראים כי לא זנחו את השחקנים הישראלים לאחר שהחתימו שלושה זרים חדשים.

לאתר הרשמי של המועדון אמר שגב כי "זהו יום מאושר עבורי כי מכבי היא הרבה יותר ממועדון בשבילי - היא בית". עוד אמר שגב, "אני צהוב בנשמה ואין תחושה טובה יותר מלדעת שאמשיך במכבי גם בשנתיים הבאות. אני רוצה להודות לבעלים של הקבוצה על הבעת האמון בי ומבטיח להחזיר על המגרש".

הארכת חוזהו של שגב בקבוצה מגיעה כאמור לאחר עונה ראשונה מצויינת במדי הקבוצה הבוגרת, אליה הגיע לאחר תקופות השאלה בהפועל חולון ובגלבוע גליל לפני שתי עונות. "אני מרגיש שעשיתי פריצת דרך גדולה בעונה שעברה, וכעת אני מחכה בקוצר רוח לשתף פעולה עם ארז אדלשטיין וצוות האימון החדש כדי להמשיך את ההתקדמות המקצועית שלי וללמוד דברים חדשים. החיבור שלי לאוהדים כל כך חזק, והעונה אני מקווה להמשיך להחזיר להם על כל הפרגון והדחיפה".

שגב בלט לא רק בליגה הישראלית בה קיבל דקות משחק רבות ואף זכה בסיום העונה בתואר השחקן המשתפר ממנהלת הליגה, אלא גם באירופה הראה השחקן הצעיר ניצוצות וביטחון רב.

יחד עם אדלשטיין שידוע כמאמן שנותן דקות משחק רבות וצ'אנסים לשחקנים הישראלים והצעירים, שגב עשוי לעשות קפיצת מדרגה נוספת בקריירת המשחק שלו. יצדיק את האשראי?